כותרות אחרונות
Search

רשת חנויות סולתם מתרחבת, פותחת סניף דגל חדש בקניון גבעתיים

סניף דגל חדש של רשת סולתם נפתח בגבעתיים

רשת חנויות "סולתם", המותג המוביל בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, משיקה את הסניף ה-23 שלה בגבעתיים • הסניף החדש מציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי

החורף כבר כאן, הרבה "זמן בית" מוקדש לבישולים, ורשת "סולתם" מתחדשת עם סניף חדש בקניון גבעתיים. פתיחת סניף גבעתיים, שהוא הסניף ה-23 של רשת "סולתם" הנמצאת בפריסה ארצית, מהווה חלק מהמהלך אסטרטגי של הרשת,  לשפץ, לשדרג ולהרחיב סניפים קיימים, להתרחב משמעותית ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים.

סולתם קניון גבעתיים – צילום: יח"צ

החנות החדשה,  כ-70 מ"ר כוללת מגוון מוצרים איכותיים של "סולתם". הסניף החדש מציע מגוון רחב של מאות מוצרים איכותיים וחדשנים למטבח הביתי והמקצועי.

 

פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחות "סולתם" בשנה האחרונה, התפתחות שבאה לידי ביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים בהשקעה של מיליוני שקלים,  בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם וכמובן, שיפוץ ושדרוג של סניפים קיימים.

טוני ירוחם סמנכ"ל שיווק וסחר בחברת "סולתם" מימין, מיקה ראובן ממשרד יחסי הציבור "גלאי תקשורת" – צילום: אבי בר

מיטל רובין מנהלת השיווק ב-"סולתם": "חובבי הבישול והאירוח באזור גוש דן והמרכז ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים . אנו מזמינים את כולם לבוא ולהתחדש במגוון כלי מבטח עם מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".

סולתם קניון גבעתיים – צילום: יח"צ

שירה הוקמן, מעצבת החנות : "חנות סולתם בגבעתיים מקפלת חשיבה עיצובית לבניית חלל בוטיקי המדבר כולו אהבה לבישול. לשם כך נבנה קונספט בשימוש חומרים בצורתם הגולמית – קורות עץ כבדות הנתלות מתקרת בטון חשופה, ארונות מתכת שחורה, ספריות עץ אורן טבעי, ריצוף אריחי בטון, אמצעי דיספליי וצבעוניות כללית בצבעי היסוד – שחור לבן אדום. הקווים בחנות והבחירה הצורנית של הריהוט, הריצוף והאלמנטים בהשראת מדריד המרתקת, שווקי אוכל והבישול הספרדי".

פלנצ'ה למיקרוגל מסדרת מיקרוגריל – צילום: יח"צ

"סולתם" קניון גבעתיים – רחוב דרך יצחק רבין 53 , גבעתיים