כותרות אחרונות
Search

סולתם מציגה חידוש מהפכני: צליית בשר, עוף וירקות במיקרוגל ממש כמו בגריל

מהיום אפשר גם במיקרו!

סולתם מציגה חידוש מהפכני: צליית בשר, עוף וירקות במיקרוגל,  והתוצאה כמו בגריל

סולתם גבעתיים: צילום: רותי דותן

מעל 90% בתים בישראל מחזיקים בלפחות מיקרוגל אחד. חברת "סולתם" מציגה חידוש מהפכני – סדרת "MicroGrill", סדרה של כלי בישול עם פטנט ייחודי המאפשר בישול וצליה במיקורגל. הכלים עשויים  אלומיניום והם מיועדים לבישול וצלייה במיקרוגל.

 

רשת 'סולתם', החברה הוותיקה בתחום כלי הבישול והמטבח בישראל, משווקת סידרת כלי בישול חדשה ומהפכנית המיועדת לבישול במיקרוגל. בצורה מהירה יותר, בריאה יותר, קלה ונוחה!

"סולתם" מציגים את הפטנט החדש המאפשר צלייה במיקרוגל ממש כמו בגריל – בתמונה טוני ירוחם סמנכ"ל שיווק של הרשת עם שף הבית של "סולתם" – צילום: רותי דותן

 

הסדרה כוללת פלנצ'ות בגדלים שונים: ריבועית, מלבנית ,עגולה וסיר לבישול וצליה במיקרוגל. הפלנצ'ות בעלות ידיות מסיליקון לנעילה, אחיזה והעברה בטוחה ונוחה, ציפוי non  stick מיוחד המהווה פטנט המאפשר את פעולת הצלייה במיקרוגל, בנוסף הוא מונע הדבקות המזון, ללא צורך בשימוש בשמן.  ניתן להכין בהן טוסטים פריכים, סטייקים, אנטיספטי ועוד, ולקבל את פסי החריכה כפי שמתקבלים במחבת צליה.

פלנצ'ה מיקרוגריל למיקרוגל – צילום: יח"צ

איך זה עובד ? קרני המיקרו מלהיטות במהירות את שני חלקי הפלנצ'ות, אשר צוברות חום גבוה במיוחד אך לא חורכות את המזון. הסטייק/הטוסט/ההמבורגר נעשים בצורה אחידה ומושלמת, עם פסי הצלייה כמו על המנגל ונימוחים בפה.

פלנצ'ה מיקרוגריל למיקרוגל – צילום: יח"צ

על הפלנצ'ות ניתן להכין גם טוסט קלוי כמו בטוסטר חשמלי, כאשר הפרוסות יוצאות קריספיות וגבינה מותכת היטב. מדובר בפתרון נפלא לארוחות ערב לילדים, כל זאת ב- 3 דק' בלבד (תלוי בסוג המיקרוגל).

פלנצ'ה מיקרוגריל למיקרוגל – צילום: יח"צ

הכלים ניתנים לשטיפה במדיח כלים, נוחים לאחסון ומשמשים פתרון אידיאלי לנסיעות ולשימוש במקום העבודה. בנוסף קיימים בסדרה גם סירים ייעודיים (1.5 ליטר) להכנת תבשילים במיקרוגל.

סיר  למיקרוגל – צילום: יח"צ

מחירים: פלנצ'ה מרובעת  מחיר: 89 ₪ , פלנצ'ה מלבנית-כפולה מחיר: 137 ₪, פלנצ'ה עגולה מחיר:  179 ₪, סיר עגול מחיר 179 ₪.  המחירים בתוקף עד 13.2.18 .

 

להשיג ברשת חנויות "סולתם" וברשתות השיווק המובחרות
https://soltam.co.il/