כותרות אחרונות
Search

בכירי קבוצת ברימאג, יבואנית ומשווקת מוצרי קנווד בישראל חוגגים 50 שנה למותג קנווד בישראל

בתמונה: אבינועם כהן, מורן כהן, פיני כהן – צלם: אלעד גוטמן

בכירי קבוצת ברימאג, יבואנית ומשווקת מוצרי קנווד בישראל חוגגים  50 שנה למותג קנווד בישראל

לרגל המאורע, הגיעו מאות מוזמנים, בהם: בכירי ענף הקמעונאות בישראל, שפים, קונדיטורים ובכירי עולם הקולינריה  שהתייצבו ב"לאגו" בראשל"צ כדי לחגוג יום הולדת 50 למותג.

 

את פני המוזמנים קיבל אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת ברימאג, שמלווה את המותג קנווד ב- 20 השנים האחרונות.

 

האירוע נפתח בארוחת ערב חגיגית שהוגשה לאחר מינגלינג אופנתי. את האירוע פתח אבינועם כהן, שאמר: "אנו חוגגים 50 שנה לקנווד בישראל, אחד המותגים החזקים והמובילים בישראל. 50 שנה למותג זה אינו דבר שהולך ברגל. מותגי על רבים נעלמו, ולעומת זה קנווד רק עולה וגדל ומזמן הפך לחלק אינטגרלי מהמטבח הישראלי ונמצא כמעט בכל בית בישראל." עוד הוסיף כהן: "לפני שבוע נכנסתי למסעדה בשוויץ שקיימת משנת 1893. ביקשתי לרכוש ספר מתכונים של המסעדה. השף הכניס אותי למטבח ושם גיליתי כי הכוכב הראשי במטבח הוא מיקסר קנווד. גם בישראל מרבית השפים משתמשים במכשירי קנווד והוא משמש לרבים מהם כעוזר האישי הצמוד".

 

את תשומת הלב והעין משכה תצוגה מרהיבה של מכשירי קנווד החדשים, שיושקו במהלך השנה הקרובה בישראל התצוגה כללה מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים ושאר מכשירי החשמל המיועדים למטבח בשלל עיצובים ומגוון צבעים קלאסיים ואופנתיים.

 

הקהל הרב שהגיע הופתע לגלות שיש במרכז האולם מכונית פיאט. כעבור שעה גילה הקהל המסוקרן שהמכונית נגררת על ידי מיקסר קנווד מדגם KVL8300. האורחים שנעמדו משתאים ומופתעים מהיכולת של המיקסר, לא ויתרו על צילום סלפי עם הפלא……

 

הגיעו, טעמו והתרשמו: שאול זילברשטיין – יו"ר קבוצת ברימאג, פיני כהן מנכ"ל קבוצת ברימאג,  אבינועם כהן סמנכ"ל שיווק ומכירות קבוצת ברימאג, שמוליק מנדצקי מנכל מחסני חשמל, מוזי קטן מנכ"ל חברת ברימאג לשעבר, זוכה מאסטר שף תום אביב, הקונדיטורית של המדינה קארין גורן, השף צחי בוקששתר, השפים אודי ואושר ועוד…..

מורן כהן, קרין גורן, צחי בוקששתר, אבינועם כהן – צלם: אלעד גוטמן

 

פיני כהן, מוזי קטן, מיטל קופרברג. – צלם: אלעד גוטמן

שאול זילברשטיין ופיני כהן – צלם: אלעד גוטמן

שמוליק מנדצקי, שאול זילברשטיין, פיני כהן, אבינועם כהן – צלם: אלעד גוטמן

אבינועם כהן וצחי בוקששתר – צלם: אלעד גוטמן