כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה התוסס ג'וסי קוטור משיק בושם חדש לאישה – Viva La Juicy Glacé EDP !

Viva La Juicy Glacé EDP 

מותג האופנה התוסס והעסיסי  ג'וסי קוטור משיק בושם חדש לאישה !

צילומים: יח"צ

מותג אופנה ג 'וסי קוטור מזמין  את בנות ויוה מכל מקום  בעולם להביע את קסמן עם הניחוח הזוהר החדש Viva La Juicy Glacé, להפוך את היומיום שלכן לעולם שבו הכול חד וצונן… יפה יותר. ניחוחות Viva La Juicy הם בהשראת הנערה שחיה את החיים במלואם.

 

החיים הם המסיבה. ויוה לה ג'וסי המקורי לקח את ניחוח העולם  בסערה עבור הנערה אשר מאוהבת ביוקרה, בזוהר, ובאופנה.

 

הבושם החדש: Viva La Juicy Glacé,  מתכתב עם נערת ויוה המציגה את עצמאותה הבלתי מעורערת והופכת כל יום רגיל למשהו נפלא ומיוחד, מאופיין בתמימות שובת לב, ההופכת כל מגע עם הבושם לצונן…ויוה על הקרח….כמו לגימה ארוכה של משקה צונן, גריסה קולנית של קרח, משב רוח רענן של אוויר צונן… והכל מגרה את כל החושים.

 

ניחוח:
"שמירה על המוטיבים המרכזיים של Viva La Juicy המקורי, בתוספת רכיבים חדים, לפלרטט עם חום וחושניות. דמייני את הבושם כמו גבישים מתנשקים ומתנפצים על קרח…כמו קופאים ברוח.

הבושם מכיל תווים טריים וטהורים של סורבה אגס, מנדרינה קפואה, כמו עלים ירוקים ביער הקפוא, יסמין אלגנטי ופירות עסיסיים מתמזגים עם וניל לוהט ואלמוג ענוג. ניחוח ייחודי… לכל יום בשנה.

תו עליון:
הניחוח נפתח בהתפוצצות נוצצת, טרייה של מנדרינה  איטלקית קפואה, עלים קפואים וסורבה של  אגס היוצרים יחדיו נחשול עסיסי של ניחוח מגובש.

תו הלב:
מכיל את היסמין סמבק יסמין מגראס הפורחים  יחדיו לתוך זר קורן עם פריחת התפוז, ועוטפים את הניחוח בשובל מלטף של עלי כותרת לבנים.

תו הבסיס:
מכיל תמציות של וניל וןסנדלווד היוצרות מעטה של חמימות, מנוגדת להפליא לעולם הקרח הקפוא של Viva La Juicy Glacé.

 

Viva La Juicy  Glacé EDP

מחיר: 249 ₪, לתכולת: 100 מ"ל 

ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ