כותרות אחרונות
Search

בכירי INCON, ארגון הגג של תעשיית הכנסים העולמי, יגיעו לירושלים לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה בתחום הכנסים

ירושלים על מפת הכנסים העולמית:

INCON, ארגון הגג של תעשיית הכנסים העולמית מגיע לירושלים על מנת לבחון שיתופי פעולה בתחום הכנסים וכן לקיים את ישיבת ההנהלה שלו והסמינר המקצועי לחברי תעשיית הכנסים בעיר.

לסמינר יגיעו אנשי מקצוע מכל העולם שידונו בדרכים לקדם את ירושלים כמרכז כנסים ברמה עולמית. לשכת הכנסים של ירושלים, הנחשבת לספק מועדף של INCON, נבחרה לארח את האירוע. לשכת הכנסים של ירושלים צופה כי תוך 5 שנים תארח ירושלים 60 כנסים בינ"ל ו 40 כנסים מקומיים.

בלשכת הכנסים מאמינים כי בסוף השנה החמישית יעלה מספר הלינות בעיר ב-למעלה מ130,000. כתוצאה מצמיחה זו, יתווספו 328 מקומות עבודה בירושלים ועוד כ-637 מקומות עבודה בישראל.

לתעשיית הכנסים תרומה כלכלית רחבת היקף – ממוצע ההכנסות מאירוח כנס בינלאומי בודד של 4 ימים עם 1000 משתתפים תורם לעיר, בממוצע, כ-12 מיליון ₪. צפי התרומה הכלכלית מפועלה של לשכת הכנסים לעיר ירושלים עומד על 564 מיליון ₪ .

הסמינר המקצועי יכלול הרצאות מומחים, "שולחנות עגולים" ודיוני פאנל. המשתתפים בכנס מגיעים מאוסטרליה, ארה"ב, אירופה וישראל.  בין הנושאים שיידונו בכנס: טכנולוגיות כנסים חדשות, העתיד של כנסי הרפואה ומיתוג ירושלים כיעד אטרקטיבי לכנסים בין-לאומיים.   

אינגה האנזר, יו"ר INCON: הסמינר יביא למפגש ייחודי בין מארגני הכנסים המובילים בעולם לבין אנשי התעשייה המקומית במטרה ללמוד ולבחון רעיונות חדשניים בניהול כנסים, בדגש על טכנולוגיה, רפואה וניצול הזדמנויות עסקיות. המפגש בין משתתפים ותיקים לחדשים ייצור תמהיל מעניין של רעיונות בניסיון ליצור פרקטיקה רלוונטית לימינו אנו.

ilanit 1

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות: ירושלים מברכת את משתתפי הכנס המקצועי של INCON. אנו למדים על הפוטנציאל הגדול של ירושלים כיעד כנסים ממאות כנסים שנערכו בעיר רק בשנים האחרונות, ביניהם כנס החלל שנערך מוקדם יותר החודש. לשכת הכנסים מאפשרת לנו לקדם את העיר כיעד מושך ורלוונטי למגוון רחב של כנסים, בהיותה גוף המרכז את מכלול השירותים שבאפשרות העיר להציע בין היתר סיוע לוגיסטי והטבות כספיות. ארגון  INCON הוא שותף טבעי ללשכת הכנסים ואנו בהחלט מצפים להמשיך ולשתף איתו פעולה בעתיד.