כותרות אחרונות
Search

קבוצת HM מוטורס חונכת קומפלקס תצוגה ומכירות חדש בלב איזור התעשייה גרנות

קבוצת HM מוטורס חונכת קומפלקס תצוגה ומכירות חדש בלב איזור התעשייה גרנות וחושפת את הדגמים החדשים ואת אסטרטגיית החברה לשנת 2016 שהיא מהפכת מחירים, מהפכה בתחום אחריות יצרן ואימוץ שיטת ה- Buy Back ללקוחות .

לאחר 6 שנות פעילות במרכז הארץ, קבוצת HM מוטורס, העתיקה את פעילות המטה לאזור התעשייה גרנות (מול גן שמואל) כדי להגשים את החזון של מרכז לוגיסטי רוחבי שיאפשר שילוב מנצח בין שירות למכירה בכפיפה אחת ובלוחות זמנים שלא נראו כמוהם.

הקבוצה משיקה אולם תצוגה חדש המשתרע על פני 350 מ"ר של קומפלקס מכירות חדשני, מאובזר ומושקע שנותן ביטוי לערכי המותגים שמחזיקה כיום החברה: SHERCO , MV AGUSTA , AJP וזאת לצד מחסן חלפים חדש ומתקדם ובעתיד הקרוב גם קומפלקס שרות הכולל מוסך, עמדת רישוי ובונדד.

hm motor 1

צילום: תומר פדר

קבוצת HM מוטורס הכריזה אמש במסיבת עיתונאים על המהפכה המשולשת שאיתה יוצאת הקבוצה לדרך. המהפכה תבוא לידי ביטוי ב- 3 פרמטרים:

מהפכת מחיר – MV AGUSTA בהחל מ 69,900 ש"ח ומחירון חדש ואטרקטיבי של כלל מותגי החברה בתחום הכביש ובתחום השטח (AJP ו SHERCO)

מהפכה בתחום האחריות – לראשונה בישראל אחריות יצרן מורחבת אופציונלית ל-4 שנים, במותג היוקרה MV AGUSTA

מהפכת הBuy Back   – הקבוצה מתחייבת לרכוש מלקוחותיה אופנועים בחזרה ובמזומן בכפוף לתקנון שקבעה.

תומר לויתן, המנכ"ל והבעלים של קבוצת HM מוטורס: "אנחנו מאמינים ביכולתנו כיבואנית אופנועים חדשה יחסית בענף, הפועלת עצמאית מזה 6 שנים, לבצע מהפכה של ממש בשוק הדו גלגלי. לצורך ביצוע המהלכים האסטרטגיים שקבענו לעצמנו לשנת 2016 רתמנו את היצרנים שלנו באירופה להצטרף אלינו למהפכה בישראל: הן באמצעות הנגשת המחיר והן באמצעות הרחבת אחריות היצרן וכל זאת במטרה להחזיר לאופנוע האירופאי את התהילה והמוניטין שיש לו ברחבי העולם – גם בעיני הרוכב הישראלי".

 

hm motor 2

חברי הנהלת hm מוטורס – צילום: תומר פדר

על קבוצת  HMמוטורס: הקבוצה נוסדה בשנת 2009 מתוך תשוקה אישית גדולה של בעלי החברה לאופנועי שטח ולרכיבת שטח. החברה שהחלה את דרכה כזכיינית של חברת,HM  MOTO מאיטליה אשר עסקה בייצור ובשיווק של אופנועי השטח של חברת הונדה באירופה. בין השנים 2009-2011 הרחיבה החברה את פעילות היבוא שלה והחלה לעסוק ביבוא אופנועי כביש מתוצרת  SKYTEAM, קטנועי  AEON, LML, אופנועים דו שימושיים מתוצרת  AJP וטרקטורוני AEON.

במסגרת התרחבות עסקית של החברה בשנת 2013, החלה החברה לייבא את מותג אופנועי השטח המדובר SHERCO ואת מותג היוקרה  MV AGUSTA. במהלך שנת 2015 העתיקה החברה את פעילותה מהמרכז לאזור התעשייה גרנות על מנת למקסם את שירות הלקוחות של החברה. כיום שוכנת קבוצת HM  מוטורס במתחם גדול ומודרני הכולל מחסנים, אולם תצוגה, משרדים ובקרוב יכלול גם מחסן רישוי ומרכז שרות מרכזי לכלל מותגי החברה.

מאחורי קבוצת HM מוטורס עומדת חברת לויתן סחר ומוצרים חקלאיים בע"מ, חברת האם , אשר נוסדה בשנת 1990 ועוסקת בייצור לשוק המקומי לצד שיווק וייבוא מוצרי בשר איכותיים ומיוחדים מדרום אמריקה ומאירופה. לחברה מרכז לוגיסטי חדיש הממוקם באזור התעשייה גרנות מול קיבוץ גן שמואל, הכולל בתי קירור, מחסנים, משרדים, מרכז מכירות  וצי משאיות חדיש. מספר העובדים בחברה כיום עומד על 80 איש והחברה נשלטת ומנוהלת על ידי בני הזוג לויתן, אליהם הצטרפו במהלך השנים דור ההמשך – שלושת בניהם וכן צוות ניהולי מקצועי.