כותרות אחרונות
Search

בכל יום שלישי – סבא וסבתא משחקים ברשת VR STATION חינם במשחקי מציאות מדומה, ומשלמים רק על הנכדים!

בואו לבלות בחופש הגדול בעולמות דמיוניים!

לכבוד החופש הגדול – רשת  VR STATION במבצע בחודש יולי: בכל יום שלישי – סבא וסבתא משחקים חינם במשחקי מציאות מדומה, ומשלמים רק על הנכדים!

רשת מתחמי המציאות המדומה VR STATION, (גלילות, ראשל"צ ומודיעין) מזמינה את סבא וסבתא בכל יום שלישי במהלך חודש יולי, לשחק בכיף ובחינם במשחק ממגוון המשחקים במציאות מדומה המתאימים לכל גיל, ולשלם רק על הנכדים. המבצע לסבא וסבתא הוא על בסיס מקום פנוי, למשחק אחד, בשעות 11:00–14:00.

מתחמי VR STATION מציעים חוויה יוצאת דופן שבה המשתתף במשחקים חווה את המציאות האמיתית שלו מתמזגת במציאות הדמיונית של המשחק תוך אינטראקציה מדהימה בין שני העולמות. המתחמים מציעים מגוון רחב של משחקים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה: HTC-VIVE.

במגוון המשחקים: משחקי הרפתקאות ואקשן, משחקי יצירה, חדרי בריחה במציאות מדומה, משחקי מוזיקה ואתגר ועוד. כך למשל מוזמנים המבלים "להצטנן" מחום הקיץ בזריקת כדורי שלג זה על זה כדי לשבור את קיר השלג של היריב (מתאים למשחק זוגי); לצייר בחלל ב-3 ממדים; לשחק במשחקי לחימה בחץ וקשת; להילחם בזומבים שרוצים להשתלט על העולם; לחפש רמזים ליציאה מחדר בריחה וירטואלי ועוד משחקים רבים נוספים.

המשחקים מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד – מגיל 6 ועד גיל 80 ויותר. ישנם משחקים שאפשר לשחק בהם בקבוצה, בעולם מדומיין אחד, עם משימות משותפות.

סרטון להמחשה

            https://www.youtube.com/watch?v=AZ-JdCt8_xg

כמו כן מוצעות במתחמי VR STATAION אטרקציות של "מיקס ריאלטי" ייחודיות ומלהיבות, ביניהן מפולת סלעים, פחד גבהים ורכבת הרים, שבהן המשתתף מרגיש שהוא נמצא בעולם מדומיין אך עושה פעולות בעולם האמיתי, כגון הליכה, טיפוס וכדומה.

המתחמים נגישים לאנשים הנעזרים בכיסא גלגלים.

מחירים: מציאות מדומה: 70 ₪ לחצי שעה, 130 ₪ לשעה שלמה.

אטרקציית פחד גבהים: 25 ₪. סימולטור רכבת הרים (במתחם גלילות): 30 ₪.

שעות פתיחה: כל ימי השבוע מ-11:00 עד 1:00.

כתובות: הסניף בגלילות – סינמה סיטי בגלילות, הסניף בראשל"צ – רח' יוסף ספיר 9, הסניף במודיעין – קניון עזריאלי.

לפרטים ולהזמנת מקום: www.vrstation.co.il