כותרות אחרונות
Search

בלי ניתוחים והזרקות – 4 טכנולוגיות מתקדמות לביצוע טיפולי פנים ברמה גבוהה.

צילום: 4mp.co.il

 

בלי ניתוחים והזרקות – 4 טכנולוגיות מתקדמות לביצוע טיפולי פנים ברמה גבוהה.

נשים רבות מעוניינות להדק את אזורי הפנים והצוואר, להדגיש את קו המתאר של הפנים והלסת ולהעניק לעצמן מראה צעיר בשנים, רענן וחיוני הרבה יותר. טכנולוגיות חדשניות של טיפולי פנים מבטיחות ליישם את כל אלה בתהליכים לא פולשניים, נטולי כאבים ויעילים במיוחד. הנה הן לפניכם:

 

עם התקדמות הגיל עובר עור הפנים והצוואר עשרות שינויים, ביניהם הידלדלות מאגרי הקולגן והאלסטין, השומן והעצם, צניחת רקמות, הופעת קמטים וכתמים. כל אלה מעניקים לעור הפנים כבר מגיל 30 ומעלה מראה עייף, נפול וחסר חיוניות, שכידוע משפיע גם על מצב הרוח והדימוי האישי.

 

טכנולוגיות טיפולי פנים שמגיעות לתוצאות הטובות ביותר.

הודות לטכנולוגיות טיפולי פנים חדשניות, ניתן להעניק לנשים ולגברים כאחד מראה מהודק, חיוני ואסתטי יותר, שאיננו מיושם רק בדרכים פולשניות כמו הזרקות או ניתוחים. טכנולוגיות אלה מבוססות גם על חווית טיפול נוחה לקוסמטיקאית ולמטופלים גם יחד, תוך חיסכון משמעותי בזמן ובהחלמה מזערית מטיפול לטיפול. אז אילו טכנולוגיות בתחום כדאי להכיר? להלן הרשימה:

 

RF (גלי רדיו)

אחת הטכנולוגיות הבולטות ביותר בענף האסתטיקה, שמייצרת חום מבוקר בשכבת העור שבה מבוצע הטיפול, בכדי לכווץ את סיבי הקולגן ולייצר תאי פיברולסט חדשים. גלי הרדיו גם מאיצים את המטאבוליזם של תאי השומן בהיפודרמיס על ידי הגדלת זמינות החמצן לתאי העור ושיפור ניקוז הנוזלים. בשל כך, מכשיר לטיפולי פנים המבוסס על טכנולוגיית RF ישיג הידוק והצרת היקפים משמעותית תוך טיפול באלמנטים כמו צלוליט, קמטים ופגעי עור שונים.

 

צילום: 4mp.co.il

 

DPC

זוהי טכנולוגיה בלעדית למותג 4mp, שמבוססת על אנרגיית אור. בדומה לשיטת ה-IPL המוכרת, נשלחות קרני האור לשכבת הדרמיס ומשיגות תגובה תרמית המאפשרת לכווץ את סיבי הקולגן ולעודד את ייצורם המואץ. אלא ש-DPC מציעה תהליך משופר בהרבה מזה של IPL, הודות לשימוש בשלושה מבני פולס שונים, בהתאמה אוטומטית לנתונים הספציפיים של כל מטופל ביחס לגוון העור, צבע השיער וסוג הנגע שבו מטפלים.

 

פוטותרפיה

הטכנולוגיה שזכתה לפרסים הודות לפריצת הדרך שהשיגה, מחדירה את אנרגיית האור באופן אחיד עד לשכבות העור העמוקות. כאן, האור מעודד את קצב השיקום וההחלמה של התאים והם הופכים חזקים יותר, שמצמיחים בתורם רקמות בריאות. במקביל, מואץ גם תהליך חילוף החומרים בכל תא כך שקצב ייצור הקולגן מתגבר משמעותית. השיטה מתאימה מאוד לבעלי צלקות אקנה ונחשבת לאנטי בקטריאלית.

 

HIFU

שיטת טיפול פנים חדשנית ומבוקשת מהשנים האחרונות, המיישמת לראשונה שימוש בגלי אולטרסאונד שמגיעים עד למעטפת השריר (שכבת ה-SMAS) שנמצאת בעומק של 6 מ"מ. בכוחם של גלי האולתראפי לחדור אל שכבות העור העמוקות ביותר מבלי לעורר כל פגיעה שהיא בשכבת האפידרמיס, בכדי לעודד את ייצור סיבי הקולגן ולתמוך טוב יותר בתהליך הידוק העור, הצערתו, הרמת קו הלסת, הסנטר והעלמת קמטים וקמטוטים.

 

מכשור מתקדם לטיפולי פנים בענף הקוסמטיקה

השאיפה המרכזית של קוסמטיקאיות בעלות קליניקה פרטית ומכוני יופי בכל הגדלים היא להכניס לבית העסק את המכשור התומך והמתקדם ביותר למטרות לקוחותיהם. לשם כך אנו מזמינים אתכם לבקר באתר 4mp ולהתרשם מהמכשור החדשני ביותר לטיפולי פנים וגוף, שתומך בטכנולוגיות העדכניות ביותר בארץ ובעולם.