כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – חברות עסקיות בולטות במשק יזמו מתיחות ל-1 לאפריל.

צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה

 

לראשונה חברות עסקיות בולטות במשק יזמו מתיחות ל-1 לאפריל.

בין החברות: רמי לוי שיווק השקמה , רשת הדיור המוגן פאלאס מקבוצת עזריאלי וחברת בריקסטון המפעילה חדרי כספות.

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" במתיחת ה-1 לאפריל הודיעה על השקת סדרת מוצרים חדשה של המותג הפרטי של רמי לוי – סדרת מוצרים עם הרבה דמיון נועזות חוש הומור ואומץ.

 

צילום: יח"צ רמי לוי שיווק השקמה

 

עכשיו ניתן לפרסם שלקראת 1 באפריל זאת הייתה מתיחה של "רשת רמי לוי שיווק השקמה".

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" השיקה בסוף השבוע סדרת מוצרים של המותג הפרטי בפרסום באינסטגרם ובפייסבוק.

הסדרה כוללת 5 מוצרים שאין ספק שיש בהם הרבה אומץ, דמיון נועזת וחוש הומור .

הסדרה כוללת : גליליות וופל במילוי קרם חזרת, עוגת שוקולד שום חריף (תערובת להכנת עוגה שאורחים לא ישכחו) ,חטיף עוף בציפוי שוקולד מריר, חטיף בוטנים בטעם חציל, וחטיף סושי לא מבושל בטעם תות.

איציק כהן מנהל פרסום והשיווק ברשת רמי לוי : "אחרי שבועות רבים של סערת רוחות ומצב רוח קשה במדינה מגיע לתושבי המדינה לחייך וקצת צחוק".

 

 

חב' "בריקסטון" המפעילה במתחמי כספות מאובטחים הכריזה על פתיחת מתחם הכספות הראשון בעולם שיהיה מותקן מתחת לבלטות.

 

מתחם כספות מתחת לבלטות.! צילום: יח"צ בריקסטון 

 

חב' "בריקסטון" המתמחה בהקמת ותפעול מתחמי כספות פרטיים מאובטחים הודיעה שבעקבות סקר בדיקת שוק שנעשה בין 1,000 משקי בית מאזור ירושלים והסביבה, ענו כ-38% שהמקום העדיף ביותר בעיניהם לשמירת דברי ערך, הינו מתחת לבלטות או לרצפת הפרקט בביתם הפרטי וכי הם מאמינים שזה הדרך טובה ביותר למגן את כספם וחפצי הערך שלהם.

 

על כן, "בריקסטון" החליטה לפתוח מתחם חדש, בנוסף למתחם הכספות במרכז כלל בירושלים, שיהיה מתחם הכספות הראשון בעולם שמותקן מתחת הכספות לבלטות.

 

המתחם יכלול כ-150 בלטות, שמתחתן כספות מוגנות. כך יינתן פתרון פסיכולוגי למי שמאמין בבלטות לצד כספות ממוגנות. הלקוחות יוכלו לבחור במסתור בלטות במגוון סגנונות וחיפויים כגון: דמוי כעץ, גרניט פורצלן או ריצוף בלטות נוסטלגי.

 

 

רשת הדיור המוגן "פאלאס" משיקה את בית הדיור המוגן "פאלאס "TECH – בית דיור מוגן להייטקיסטים צעירים שעשו אקזיט ועכשיו הם פנסיה!

צילום יח"צ בית דיור המוגן פאלאס

 

רשת הדיור המוגן "פאלאס" מקבוצת עזריאלי הודיע על השקת מיזם חדש ראשון מסוגו בעולם בתחום "הדיור המוגן פאלאס TECH" דיור ומוגן להייטקיסטים צעירים שעשו אקזיט ויצאו לפנסיה.

"פאלאס" TECH" הינו בית דיור מוגן יוקרתי הכולל סוויטות אישיות שבין 150 מ"ר ל-300 מ"ר. כל סוויטה עם אביזור של ריהוט איטלקי ומוצרי אלקטרוניקה וחשמל של המותגים המובילים בעולם.

לרשות הדיירים 2 מסעדות גורמה מכון כושר מפואר ומשוכלל, בריכת שיחה אולימפית, ומועדון חברים עם בר וחדר סיגרים.

לרשות הדיירים יעמוד גם צוות של בטלרים לשירות אישי .

 

כמובן מדובר במתיחה של 1 לאפריל.