כותרות אחרונות
Search

בנימין נתניהו התגייס לצילום עם הלום קרב לתערוכת "ציפור הנפש" למען הלומי קרב.

מר בנימין נתניהו, יערית שושן, זיו שילון –  צילום: רונן פדידה

 

מר בנימין נתניהו כמו אחרים לפניו התגייס לצילום עם הלום קרב לתערוכת "ציפור הנפש" למען הלומי קרב.

 

יערית שושן, בעלת משרד פרסום חברתי, יוזמת תערוכת 'ציפור הנפש', פועלת להובלת שינוי חברתי למען הלומי קרב ופצועי פוסט טראומה ומשפחותיהם,  גייסה בהתנדבות כ- 30 סלבריטאים ואח"מים ישראלים מובילים, שהצטלמו כל אחד עם נפגע פוסט טראומה והלומי קרב אל מול עדשות, על מנת להעלות מודעות לנושא הכאוב בחברה הישראלית.

 

השבוע התגייס להצטלם גם מר בנימין נתניהו לצידו של זיו שילון והתערוכה תוצג בקרוב בירושלים עם מצולמים נוספים ביניהם: מר׳ נפתלי בנט, נשיא המדינה ראובן ריבלין (לשעבר), ראש עיריית תל אביב מר רון חולדאי, מר גבי אשכנזי, השחקנית רונה לי שמעון, לוסי האריש, אברי גלעד, הזמר איתי לוי, רוית אסף, נטע גרטי, המוזיקאי והשחקן צחי הלוי, מורן אטיאס ועוד רבים.

 

מר בנימין נתניהו, יערית שושן, זיו שילון –  צילום: רונן פדידה

 

מר בנימין נתניהו ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה: "יש לי הרבה חברים והרבה חיילי צה"ל כמו זיו שעברו קרבות בגבורה. אבל יש את הקרב שאחרי הקרב. הקרב להתעשת, לחזור לעצמך להתגבר על הטראומה הקשה, שרק מי שהיה בקרבות האלה יודע מה זה. וכאן, כולנו נלחמים יחד איתם  –  אין מצווה גדולה יותר, אין חובה גדולה יותר וזכות גדולה יותר. אני מצדיע לכם!

 

יערית שושן: "התערוכה שרצה כבר זמן מה, מסתובבת בארץ ובעולם במטרה ברורה להנגיש את הנושא הבוער של הלומי הקרב." "כולי תקווה שהממשלה החדשה תשמע את קולם של הלוחמים שלנו ותסייע להם להשתקם."

 

*צילום וידאו וסטילס: רונן פדידה. מאשרים שימוש ללא תמורה*