כותרות אחרונות
Search

קבוצת "ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "KTM" החלה לשווק בישראל את משפחת דגמי המוטוקרוס 2023.

צילום: ניר עמוס

 

קבוצת "ד.ל.ב מוטוספורט" יבואנית אופנועי "KTM" החלה לשווק בישראל את משפחת דגמי המוטוקרוס 2023.

האופנועים שהתחדשו לגמרי הודות לשלל שיפורי מנועים, שלדות ואלקטרוניקה, יוסיפו להעלאת רף היכולת, הביצועים והעמידות לתנאים תחרותיים קשים עבור הרוכבים התחרותיים.

ההשקה נערכה במסלול ההדרכה והאימונים החדש של צ'מפ פטורי טראק בפרדס חנה. 

אירוע ההשקה נערך במסלול ההדרכה והאימונים החדש של צ'מפ פקטורי טראק בפרדס חנה.

 

צילום: ניר עמוס

 

  • דגמי ה-SX של שנת 2023 התחדשו לגמרי (בדגמים הגדולים בלבד) עם שלדות קשיחות בהרבה, מנועים מחוזקים, מערכות הזרקה משופרות, אלקטרוניקה מתקדמת, ארגונומיה ידידותית ועוד…

 

  • גרסאות ה-4 פעימות יכללו את מנועי ה-250, 350 ו-450 סמ"ק.

 

  • גרסאות ה-2 פעימות יכללו את מנועי ה-125, 250 ו-300 סמ"ק.

 

  • גרסאות הילדים ימשיכו להציע את מנועי ה-50, 65 ו-85 סמ"ק דו"פ.

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית מותג KTM לישראל, משיקה את דגמי 2023 של אופנועי המוטוקרוס של המותג. הדור החדש של דגמי ה-SX ממשיך לתור אחרי שיפורי זמן, ביצועים ושלמות בכל פינה והשנה, זכה בשלל שינויים כמו שלדות חדשות, שדרוגי מנועים, הזרקות דלק בדגמים הדו-פעימתיים, מערכות אלקטרוניות רבות, שיפורי ארגונומיה ועוד, כדי לשמר את השליטה בקצה העליון של עולם המוטוקרוס.

 

צילום: ניר עמוס

 

שלדה חדשה:

האופנועים החדשים בנויים סביב שלדה חדשה לגמרי, בעלת קשיחות מבנית גבוהה בהרבה אשר תורמת לשיפור בהתנהגות וביציבות האופנוע. בנוסף, ישנן תת שלדה חדשה, זרוע אחורית קלה יותר, מיקום חדש למנוע וכיול מחדש למתלי ה-WP. השלדה עצמה מכופפת בלחץ הידראולי, חתוכה בלייזר ורותכה על ידי רובוטים, עובי הדופן הותאם בקפידה במקומות עתירי עומס כמו צוואר ההיגוי ותושבות המתלים. רגליות הרוכב מוקמו עמוק יותר לתוך גוף האופנוע וכן הורחב שטח האחיזה שלהם כדי לאפשר מרווח הטיה גבוה יותר וכדי להקל על הרוכב בעת ביצוע תמרוני SCRUB בקפיצה.

 

צילום: ניר עמוס

 

מתלים וארגונומיה:

הבולם האחורי של דגמי ה-SX החדשים, מסוג XACT קצר וקל יותר מבעבר, בעל כיול שונה הודות לרכיבים פנימיים חדשים המאפשרים זרימה יעילה יותר של נוזל הבלם והגנה טובה יותר מפני חדירה של מזהמים ואבק. למרות מבנהו הקצר יותר, תכנונו מאפשר מרווח גחון גבוה יותר, אחיזה משופרת של הגלגל האחורי בקרקע וספיגה טובה יותר של מהמורות ונחיתות מגבהים.

 

צילום: ניר עמוס

 

דגמי ה-SX החדשים צרים יותר במבנם, אבל בעזרת מושב חדש, הוגדל שטח המגע עם הרוכב ושופרה האחיזה בו וכן, בעזרת מבנה חדש לכנף הקדמית ולמדפי הבוץ, שופרה העמידות שלהם בפני התזת בוץ לעבר הרדיאטור בתנאי רכיבה רטובים.

 

צילום: ניר עמוס

 

מנועים:

ההיצע יכלול רשימה ארוכה של גרסאות, בחלוקה המוכרת בין מנועי 2 פעימות ל-4 פעימות, כאשר השנה כל המנועים קיבלו ראשי מנוע חדשים וממוקמים שתי מעלות אחורנית בגוף לשם שיפור מרכוז המסה וכן בתיבת 5 הילוכים חדשה מבית PANKL. מנועי ה-2 פעימות זוכים בהזרקת דלק מתקדמת חדשה, כאשר המזרק ממוקם על מצערת 39 מ"מ, במקום הזנת הקרבורטורים. שדרוג זה משפר את תפוקת מנועים אלה, את תגובת המצערת וכמובן ההנאה מהרכיבה. חידוש חשוב לשנת 2023, נמצא בהוספת דגם ה-300 דו"פ למשפחת דגמי ה-SX של KTM, אשר מעניק תפוקה מקסימלית במשקל מינימלי, לצד פעולה חלקה, כוח שמתקבל באופן ליניארי וכן תחזוקה פשוטה וזולה. מנוע זה מפיק יותר מ-57 כ"ס ומשקלו של מנוע זה עומד על 23.9 ק"ג בלבד.

 

צילום: ניר עמוס

 

מנועי ה-4 פעימות קיבלו מערכת 'קוויק-שיפטר' להעלאת הילוכים, מההילוך השני ומעלה, עם מתג כיבוי למערכת מהכידון, הפחתת העומס הדרוש להפעלת מנוף ההילוכים כדי להעביר הילוכים וכן מצמד הידראולי חדש של BREMBO. בנוסף לכך, דגמי ה-4 פעימות מקבלים גם מערכת בקרת זינוק ובקרת אחיזה.

 

צילום: ניר עמוס

 

מחירים:

  • KTM SX 125: 43,990 ש"ח 
  • KTM SX 250: 48,990 ש"ח
  • KTM SX 300: 49,990 ש"ח
  • KTM SX-F 250: 47,990 ש"ח
  • KTM SX-F 350: 48,990 ש"ח
  • KTM SX-F 450: 51,990 ש"ח

 

שמות הילדים רוכבי המוטוקרוס:

נבו שינו sx65

רון פלד sx65

נעם ביאלי sx85

אביהו סיני sx85

רון רוזנבויים sx125

שי ספקטור sxf250

בועז סאסי sxf250

שי מנצור sxf250

מיה שחר sx50