כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2021.

סניף של בנק מרכנתיל – צילום: יח"צ

 

בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2021.

משרד הכלכלה פרסם את מדד האשראי שמעמידים הבנקים לטובת העסקים הקטנים עם מחזור שנתי של עד 50 מיליון שקלים, לפיו עולה כי בנק מרכנתיל מדורג במקום הראשון מבין הבנקים בשיעור האשראי שהוא מעמיד לעסקים הקטנים מתוך כלל האשראי שהוא מעמיד ללקוחותיו. מדובר בנתון משמעותי המציב את מרכנתיל כבנק מוביל בתחום העסקים הקטנים והבינוניים.

 

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה פרסמה את "מדד הידידותיות" של הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2021, ממנו עולה כי בנק מרכנתיל ממשיך להיות במקום הראשון מבין הבנקים. על פי המדד, הפרמטר המרכזי הממקם את בנק מרכנתיל במקום הראשון הוא שיעור האשראי שהוקצה לטובת העסקים הקטנים והבינוניים מסך האשראי שהעמיד הבנק.

 

עוד עולה מסקר שביעות הרצון שפורסם, כי בנק מרכנתיל הינו "הקשוב ביותר לצורכי העסק". מדובר בנתונים משמעותיים המציבים את מרכנתיל כבנק מוביל בתחום העסקים הקטנים והבינוניים, וזאת כחלק ממדיניות הבנק לספק מעטפת בנקאית הולמת ושירות מיטבי לעסקים.

 

מרכנתיל חרט על דגלו את קידום העסקים הקטנים והבינוניים, המהווים מנוע צמיחה משמעותי ומרכזי במשק הישראלי. כמי שמתמחה במתן פתרונות בנקאיים לקבוצת עסקים זו, בבנק מרכנתיל רואים במדד ביטוי מעשי להבנת העסקים והיכולת להעניק להם כלים מותאמים לפיתוח ושגשוג.    

 

סניף של בנק מרכנתיל – צילום: יח"צ