כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש ב"חבר" – אל"מ אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ מונה ליו"ר "חבר.

אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ, יו"ר "חבר" – צילום: שחר פליישמן.

 

מינוי חדש ב"חבר" – אל"מ אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ מונה ליו"ר "חבר.

* במקביל לתפקידו כיו"ר "חבר" ישמש אל"מ יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ גם מפקד מופת.

* בתפקידו האחרון בצה"ל שימש אל"מ יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ מפקד בסיס המטה הכללי – הקריה.

* אל"מ אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ יחליף בתפקידו את יו"ר "חבר" היוצאת, אל"מ גלית גולן, ויכהן לצד מנכ"לית "חבר" סא"ל אדוה פישר.

 

אל"מ אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ נבחר לכהן בתפקיד היו"ר של "חבר" – המועדון של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. במקביל לתפקידו כיו"ר "חבר" ישמש אל"מ יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ גם מפקד מופת.

 

בתפקידו האחרון בצה"ל שימש מפקד בסיס המטה הכללי – הקריה (מחנה רבין), ובמסגרתו היה אחראי לניהול הבסיס ולתפעולו ופיקד על צוות המונה מאות רבות של קצינים, חיילים, אנשי קבע ועובדי צה"ל.

 

אל"מ יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ יחליף בתפקידו את יו"רית "חבר" היוצאת אל"מ גלית גולן, אשר כיהנה בתפקיד משנת 2019, ויכהן לצד מנכ"לית "חבר" סא"ל אדוה פישר.

 

יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ (44, נשוי + 3) הוא בוגר תואר שני M.B.A. במנהל עסקים ותואר ראשון B.A. במנהל עסקים בהתמחות במימון, שניהם בקריה האקדמית אונו.

 

אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ, יו"ר "חבר" – צילום: שחר פליישמן.

 

אייל יוֹסִיפֶּ֫סְקוֹ, יו"ר "חבר": "אני נרגש וגאה על הזכות הגדולה לכהן כיו"ר דירקטוריון 'חבר' – הפועל למען עמיתיו ובני משפחותיהם ומספק להם מענים רלוונטיים לכל שלבי החיים באמצעות מגוון מוצרים ושירותים מתקדמים. 'חבר' ימשיך להעניק שירות מהמעלה הראשונה ויוסיף לשמש גוף איתן לעמיתים המוּנע מערכים של אהבת הארץ, אחריות חברתית ודאגה לקהילה".

 

אל"ם גלית גולן, יו"רית "חבר" היוצאת: "אני מודה על הזכות העצומה שניתנה לי לעמוד בראש דירקטוריון 'חבר' – ארגון מצטיין, אשר תכלית קיומו היא דאגה לרווחתם של עמיתיו ובני משפחותיהם. אלו היו שלוש שנים שבהן ידענו אתגרים משמעותיים בשגרה ובחירום. היה עלינו להיות קשובים לצורכי העמיתים במציאות המשתנה ולהתאים אליהם את המענים, את הטכנולוגיה ואת השירות. תודה למנכ"לית סא"ל אדוה פישר, לעובדי 'חבר' ולשותפים הרבים – אני גאה בארגון ובטוחה בהמשך הצלחתו. בהזדמנות זו אני מאחלת הצלחה רבה ליו"ר הדירקטוריון אל"ם אייל יוסיפסקו".