כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל מסייע בהסעת בעלי מוגבלויות, חולים, וקשישים לטיפולים רפואיים באמצעות תרומה לעמותת סביונים.

צילום: point of you 

 

בנק מרכנתיל מסייע בהסעת בעלי מוגבלויות, חולים, וקשישים לטיפולים רפואיים באמצעות תרומה לעמותת סביונים.

העמותה מספקת הסעות ושינוע ללא עלות למאות חולים מוגבלי תנועה, חולי דיאליזה, חולים אונקולוגיים, ניצולי שואה וקשישים לקבל טיפולים בבתי חולים ומרכזים רפואיים. שירותי ההסעות מטעם העמותה פרוסים במרכז ובצפון הארץ. בעזרת תרומתו של בנק מרכנתיל, הרחיבה את פעילותה גם לישובים בחברה הערבית.

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל: "התרומה לעמותת סביונים היא חלק מדרכו של הבנק להקניית ערכים של התנדבות, תרומה ,ועשייה למען הקהילה"

 

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל ציין: "בנק מרכנתיל חרט על דגלו ערכים חברתיים של התנדבות, תרומה ועשייה למען הקהילה. תרומת הבנק ל"סביונים" היא חלק מדרכנו להקניית ערכים אלה ולשם הבעת הוקרה על השירותים החשובים שהעמותה מספקת. ללא השירותים של העמותה, רבים מבעלי המוגבלויות לא היו מסוגלים להגיע לטיפולים רפואיים. עבור אלה שאין להם יכולת שינוע או גישה לתחבורה, השירותים החיוניים של "סביונים" מגשימים צורך יסודי ועוזרים להם לקבל את הטיפול הרפואי שהם צריכים."

 

ישעיהו מנת יו"ר עמותת סביונים: "אני פוגש מידי יום חולים ומוגבלי תנועה ששירות השינוע שלנו לקבלת סדרת טיפולים מציל ומשפר את איכות חייהם. זה נותן לי את הכוח להמשיך בפעילות שכולה התנדבות למען החולים ומוגבלי התנועה. לא יכולנו להמשיך פעילות זו לבד, ובזכות תרומתו הנדיבה של בנק מרכנתיל והמנכ"ל מר שוקי בורשטיין, נוכל להמשיך ולהרחיב את מעגל הסיוע גם למוגבלי תנועה בחברה הערבית במחוז מרכז וצפון". מנת הוסיף כי בימים אלו עמותת סביונים  פועלת לרכוש אמבולנס נוסף שישרת גם את תושבי דרום הארץ".

 

טלפון העמותה לצורך הזמנת השירות: 8626*

 

צילום: point of you