כותרות אחרונות
Search

עם השקת "AWS REGION" בישראל – חברת "אולקלאוד" מפחיתה משמעותית את זמני היישום עבור הלקוחות.

אילן נימני "אולקלאוד" – צילום דורון לצר

 

עם השקת  "AWS REGIONבישראל – חברת "AllCloud" מפחיתה משמעותית את זמני היישום עבור הלקוחות.

החברה מציעה סדרה של פתרונות מוכנים שיאיצו את המעבר לשימוש בשירותי ענן לארגונים בישראל – פי 10.!

  Region  AWS

השנה האחרונה שימשה נקודת מפנה אסטרטגית בכול הנוגע לאימוץ ענן על ידי מגזר המחשוב הממשלתי בישראל בזכות 'פרויקט נימבוס', פרויקט דגל רב שנתי ורחב היקף לאספקת שירותי ענן עבור ממשלת ישראל. חברת Amazon Web Services ("AWS") הוכרזה כספקית הענן הראשית באספקת שירותי הענן לממשלה, באמצעות מכרז זה והודיעה השבוע על ההשקה של אזור ענן (Region) עצמאי בישראל.

 

חברת "AWS" בחרה בחברת "אולקלאוד" (AllCloud), שותפת ייעוץ ראשית (AWS Premier Consulting Partner) כשותפה להשקת האזור המקומי (Launch Partner). החברה מציעה מגוון של שירותי ייעוץ, הטמעה ויישום של פתרונות ענן ב- "AWS".

 

לחברת AWS" " יש 102 אזורי זמינות, המתפרשים על 32 אזורים גיאוגרפיים, כאשר מתוכננים עוד 12 אזורי זמינות וארבעה אזורי "AWS" נוספים בקנדה, מלזיה, ניו זילנד ותאילנד. אזורי "AWS" מורכבים מאזורי זמינות שממקמים תשתית במיקומים גיאוגרפיים מובחנים. אזור "AWS" ישראל מכיל שלושה אזורי זמינות, כל אחד מהם ממוקם רחוק מספיק מהאחר כדי לתמוך בהמשכיות העסקית של הלקוחות, אך גם נמצא קרוב מספיק כדי לענות על דרישות Latency ויישומים מסוימים. כל אזור זמינות הוא עצמאי ובעל אבטחה פיזית ומקושר. לקוחות "AWS" המתמקדים בזמינות גבוהה יוכלו לתכנן את היישומים שלהם ,כך שירוצו במספר אזורים שונים במטרה להשיג ביצועים טובים יותר.

 

אילן נימני "AllCloud" – צילום: דורון לצר

 

אילן נימני, SVP Cloud Platforms, EMEA, בחברת AllCloud: "עם השקת ה-Region של "AWS" ועל בסיס הידע העשיר שלנו בשירותי הענן של אמזון, אנו נציע עתה מגוון של כלים ופתרונות מוכנים לצריכה בשירות עצמי שיסייעו לחברות מסחריות, למשרדי ממשלה במסגרת מכרז נימבוס ולמרכזי מו"פ יישום מואץ ויעיל של השירותים הללו. כלים ופתרונות אלו יובילו לחסכון של מאות שעות אדם וזמני ההטמעה יקוצרו משמעותית".

 

בין הפתרונות המוכנים שחברת "AllCloud" מציעה ניתן לציין פתרונות המותאמים למשרדי ממשלה, המאפשרים מעבר של דאטה סנטרים ממקום הארגון לסביבת ענן מאובטחת. זאת באמצעות AWS Direct Connect, המציע קצבים של 100 מגה ביט ועד 100 ג'יגה ביט. שכבת האבטחה מבוססת על AWS Data Perimeter ומספקת סביבת אבטחה מבודדת של ענן פרטי בענן הציבורי, המתאימה ברמתה לדרישות של גופים ביטחוניים. פתרונות ענן היברידיים לארגונים, כוללים כלי אוטומציה לשימוש מיידי של קונטיינרים שיכולים לחסוך עבודה משמעותית. פתרונות אחרים מיועדים למרכזי פיתוח גלובליים ומאפשרים שדרוגים מהירים של סביבות הפיתוח ובדיקות שנועדו לשפר את חווית המפתח ואת היעילות באופן משמעותי. כך, לדוגמא, ייהנו המפתחים משירות בצריכה עצמית של קוברנטים.

 

חברת "אולקלאוד" השותפה הגדולה והבכירה של "AWS" היום בישראל, הינה בעלת הסמכת "Premier" והתמחות ייחודית בנושא מיגרציה ואבטחת סביבת הענן. לחברה הסמכה של למעלה מ-300 מומחי ענן בקשת רחבה של תחומים, וניסיון בביצוע של אלפי פרויקטים בעולמות הענן של AWS בארץ ובעולם.

www.allcloud.io