כותרות אחרונות
Search

בראש השנה הזה מתנתקים מהסמארטפון ומתחברים למשפחה ! באדיבות יקב טפרברג"

מתנתקים מהסמארטפון, מתחברים למשפחה !

אחד מכל 3 ישראלים משתמש בסמארטפון במהלך בילוי משפחתי

בראש השנה 2017  המצב הולך להשתנות!

יקב טפרברג שחרט על דגלו את ערכי המשפחה יוצא במהלך אסטרטגי נרחב במטרה לשנות את המצב לבלות בחיק המשפחה בארוחת החג – ללא הסלולרי!

ההשקעה במהלך כ- 1.5 מיליון שקלים

יקב טפרברג מארז חג ראש השנה 2017 מחיר 200 ש"ח – צילום יח"צ

  • לטובת המהלך עוצב ויוצר מארז יין ייחודי שלאחר הוצאת בקבוקי היין ממנו, הוא הופך למעמד בו יונחו כל מכשירי הסלולר של בני המשפחה שסוף סוף יוכלו להתרכז בארוחה המשפחתית המהנה ללא הפרעות והסחות דעת.

  • המארז ישווק במהדורה מוגבלת לראש השנה 2017 עם 2 בקבוקי יין מסדרת Inspire של היקב, במחיר 200 שקלים, וילווה בהוראות הפעלה וחוקי שימוש שיסייעו לבני המשפחה המכורים להתמודד עם הניתוק מהסלולרי – "כי אין מסמסין בשעת הסעודה".

 

  • המארז יוצע למכירה במהדורה מוגבלת במחיר של 200 שקלים, הכולל 2 בקבוקי יין טפרברג

 

  • המהלך ילווה בקמפיין הכולל פעילות גולשים ושיתוף פעולה עם מובילי דעת ברשתות החברתיות

 

רועי הראל, סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג: "אנו מאמינים שהגיע הזמן שארוחות החג יחזרו להיות זמן איכות משפחתי ומהנה. כיקב משפחתי שערך הליבה שלו הוא 'משפחה אמיתית' אנו רוצים לעצור את השתלטות הסלולרי על החיים של כולנו, מה שפוגע בחיי המשפחה וגם בחיים החברתיים. אנו מאמינים שיין טוב צריך לשתות עם משפחה וחברים ושתפקידו של יין טוב הוא לחבר בין אנשים ובין משפחות, ליצור רגעים אינטימיים שמקרבים אותנו אחד לשני אך ללא ההפרעות שמייצר הסלולר".

יקב טפרברג מארז חג ראש השנה 2017 מחיר 200 ש"ח – צילום יח"צ

ממחקר בינלאומי שפורסם בחודש שעבר עולה כי אחד מכל 3 ישראלים מכור לסמארטפון ומשתמש בו בבילוי משפחתי. ההתמכרות הישראלית שברה כל שיא עולמי – ישראל מדורגת במקום הראשון בשימוש מוגבר בסלולרי. לאור כל אלה, החליטו ביקב טפרברג, אשר חרט על דגלו מראשית הקמתו את ערכי המשפחה, לצאת לכבוד החג הכי משפחתי בשנה – ראש השנה –   במהלך שיחזיר את המשפחתיות לראש סדר העדיפויות, תחת הכותרת "בארוחת החג מתנתקים מהסמארטפון ומתחברים למשפחה".

את המהלך מוביל מארז יין שעוצב ויוצר במטרה שיהפוך לאחר שמוציאים ממנו את בקבוקי היין למעמד ל'הרחקת' הסלולר מהמשתמשים. המארז עוצב לאחר שבמחקרים עולמיים נרחבים עלה כי רק הרחקה פיזית של המכשיר הסלולרי מייצרת שקט נפשי אמיתי.

המארז ישווק לקראת ראש השנה 2017 עם סדרת Inspire של היקב ומגיע בצירוף הוראות הפעלה וחוקי שימוש שיסייעו לבני המשפחה המכורים להתמודד עם הניתוק מהסלולרי.