כותרות אחרונות
Search

שמעון קיפניס, מונה למנכ"ל מרכז האמנויות ומלון היוקרה אלמא

שמעון קיפניס, מונה למנכ"ל מרכז האמנויות ומלון היוקרה אלמא

 שמעון קיפניס, 53, מונה למנכ"ל מלון אלמא, שביסס עצמו מאז הקמתו כבית מלון יוקרתי יוצא דופן והן כמרכז אמנויות המארח מגוון רחב של אירועי תרבות, אמנות, מוסיקה ופנאי. 

קיפניס מגיע לאלמא שלוש שנים לאחר הקמת הקומפלקס, אחד מהפרויקטים המסקרנים והמעניינים שהוקמו בישראל בתחום המלונאות והאירוח. לנגד עיניו עומדת אג'נדה ברורה – מינוף התוכן העשיר של מרכז האמנויות ויצירה של חוויה מלונאית ייחודית ברמה המקומית והבינלאומית.

 

מלון אלמא הינו המלון היחיד בישראל המאוגד בקבוצת מלונות היוקרה של Design hotels ושותפה לתוכנית הנאמנות של סטארווד, הנחשבת לאחת היוקרתיות והטובות בעולם. בישראל נכללים בקבוצה זו שלושה מלונות ישראלים בלבד והם: ריץ קרלטון הרצליה, שרתון ת"א ומלון W  ביפו שיפתח בקרוב.

 

שמעון קיפניס הינו מלונאי ותיק בעל ניסיון עשיר; כיהן בעבר כמנכ"ל במספר מלונות ביניהם מלונות, בין השאר ברשת שרתון וברשתACCOR  . היה ממקימי המלון הסקוטי אותו ניהל במשך שבע השנים הראשונות ונחשב כמי שהציב את המלון על מפת מלונות הבוטיק המובילים בישראל. היה בין הראשונים לזהות את הנחיצות בערך המוסף של חוויית אירוח מבודלת, והיה לחלוץ ביצירת החיבור בין אירוח מלונאי, לתוכן ולקולינריה, קונספט שאומץ במהלך השנים על ידי מלונות רבים.

מנכל אלמא שמעון קיפניס – צלם יואב אתיאל

שמעון קיפניס:"התפקיד מרתק ומזמן לי אתגרים רבים, הראשון שבהם הוא לחשוף בפני הקהל הפוטנציאלי שלנו את הזהות הכל-כך מיוחדת של אלמא. החיבור בין עולמות האמנות, היצירה, התוכן והאירוח, הנו חיבור מרתק ומלא השראה המציב באופן טבעי רף גבוה במובנים של תפעול ושיווק.  ספורים המקומות בעולם, המספקים חוויה כה עשירה וייחודית המתגלה ומתרחבת במהלך השהות במקום. במובן זה, תפקידי לדאוג להעשיר את החוויה הזו ככל האפשר ולדאוג לכך שאנשים רבים ככל האפשר יוכלו ליהנות ממנה במלואה".

 

אלמא הינו קומפלקס יחיד מסוגו המציע לאורחיו מרכז אמנות בינלאומי לצד חוויות אירוח יוקרתית. המרכז נפתח לאחר 8 שנות תכנון ושימור במבנה הנחשב לאחד משיאי היצירה הארכיטקטונית בישראל, שזיכה את מתכננו יעקב רכטר בפרס ישראל לאדריכלות בשנת 1972. במלון 95 חדרים, שוכן על רכס הכרמל ומשתרע על 113 דונם של שטח פתוח וחורש טבעי וצופה לנופו עוצר הנשימה של הים התיכון.