כותרות אחרונות
Search

ברית התעופה Star Alliance משיקה תפריט נושאים לטיולים מסביב לעולם

תפריט טיולים "מסביב לעולם" ע"פ נושאים

ברית התעופה Star Alliance משיקה תפריט נושאים לטיולים מסביב לעולם

מעתה ניתן לבחור נסיעה סביב העולם מתוך תפריט נושאים: אוכל ברחבי העולם, פלאי העולם, מוקדים ארכיטקטוניים, בעקבות הטבע, פלאי המים, מלונות נהדרים, מוקדי ספורט , טעימת יינות, מסע רומנטי, סגנון חיים יוקרתי ועוד

כברית חברות התעופה הוותיקה בעולם, Star Alliance מציעה תעריפי "סביב העולם" (Round the World) כבר יותר מעשור. כעת מוסיפה הברית, לנוסעים המעוניינים בכך, אפשרות לבחור מתפריט נסיעות המקיפות את העולם, את הנושא בו הם מעוניינים: אוכל ברחבי העולם, פלאי העולם, מוקדים ארכיטקטוניים, בעקבות הטבע, פלאי המים, מלונות נהדרים, מוקדי ספורט , טעימת יינות, מסע רומנטי, סגנון חיים יוקרתי ועוד.

scp 3 

על מנת להקל על הנוסעים המעוניינים לרכוש כרטיסים לטיולים סביב העולם מציעה Star Alliance את Book & Fly, כלי המאפשר לנוסעים לבחור את נמל התעופה הקרוב ביותר לביתם כנקודת היציאה למסע הנבחר סביב העולם. ניתן לערוך התאמות אישיות נוספות על-ידי הוספה, הסרה או שינוי יעדים.

ככלל, רכישת חבילת מסע סביב העולם באמצעות ברית התעופה Star Alliance משתלמת יותר מאשר רכישת הרבה כרטיסים לכיוון אחד בחברות תעופה שונות.

scp 4

לרשות הלקוחות עומדת האפשרות לבניית תכניות נסיעה אישיות של 26,000, 29,000 או 34,000 מייל. לשם המחשה, היקף כדור הארץ בקו המשווה הוא כ-24,901 מייל. מסע סובב עולם במסגרת התוכנית חייב להתחיל ולהסתיים באותה מדינה ולהיות בכיוון אחד, מזרחה או מערבה, אם כי ניתן לשלב כמה טיסות זיגזג ביבשת אחת. יש לחצות פעם אחת את האוקיינוס האטלנטי ואת האוקיינוס השקט. תנאי נוסף בתוכניות הנסיעה המקיפות את העולם הוא שהייה של לפחות 24 שעות בשלוש ערים לפחות ועד 25 עצירות בתוכנית הנסיעה השלמה.

תעריפי "סביב העולם" של Star Alliance זמינים לכלל מחלקות הנוסעים כאשר ילדים בגילאי 2-11 משלמים 75% ממחיר כרטיס מבוגר ואילו תינוקות מתחת לגיל שנתיים, אשר אינם תופסים מושב במטוס, יכולים להצטרף למסע בתעריף של 10% מתעריף מבוגר.

scp 2

יתרון נוסף של תכנית מסביב לעולם הינה האפשרות לצבור מיילים בכל אחת מתוכניות הנוסע המתמיד שמציעות חברות התעופה החברות בברית. את המיילים שנצברו הלקוחות יוכלו להמיר למעמד כסף או זהב ב- Star Alliance או לטיסות חינם, שדרוג למחלקה גבוהה יותר, שהייה במלון, וכו'.

scp 1

אודות ה-Star Alliance

רשת Star Alliance הוקמה ב-1997 כברית הראשונה של חברות תעופה שהינה גלובלית באמת ומכסה את כל חלקי העולם. עם השנים רכשה הברית מוניטין והכרה בשירות נטול זעזועים לנוסע הבינלאומי. שביעות רצון הלקוחות מ- Star Allianceהומחשה באינספור פרסים, לרבות פרס מנהיגות שוק התעבורה האווירית העולמי ופרס ברית חברות התעופה הטובה ביותר מטעם מגזין Business Traveller ומטעם Skytrax. חברות התעופה החברות ב- Star Alliance הן אדריה איירליינס, אגיאן איירליינס, איר קנדה, איר צ'יינה, איר אינדיה, איר ניו זילנד, ANA, אסיאנה איירליינס, אוסטריאן איירליינס, אביאנקה, אביאנקה ברזיל, בריסל איירליינס, קופה איירליינס, קרואטיה איירליינס, אג'יפטאייר, אתיופיאן איירליינס, EVA אייר, LOT חברת התעופה של פולין, לופטהנזה, סקנדיניביאן איירליינס, שנזן איירליינס, סינגפור איירליינס, סאות' אפריקן איירווייס, SWISS,  TAP פורטוגל, טרקיש איירליינס, THAI ויונייטד. Star Alliance מפעילה יותר מ-18,500 טיסות יומיות ל-1,330 נמלי תעופה ב-192 מדינות.