כותרות אחרונות
Search

ברשקה מציגים לקראת חורף 2018 / 2019 קולקציית סריגים מעוצבת לנשים ולגברים, בשילוב כיתובים, דפוסים וצבעים שאי אפשר להתעלם מהם !

"ברשקה" מציגים לקראת חורף 2018 / 2019 קולקציית סריגים מעוצבת לנשים ולגברים, בשילוב כיתובים, דפוסים וצבעים שאי אפשר להתעלם מהם !

 סריגים הם כבר לא רק פריט שלובשים כדי להתחמם, הם הופכים מהר מאד להיות שחקן מרכזי במשחק הסטייל של קולקציית סתיו חורף 2018-2019.

הם נעימים, נוחים ובטוחים והם יכולים להיות פריטים של סטייל של אופנה עכשווית.

 

"ברשקה" משיקה קולקציית סריגים צבעונית, לא רק בגווני חורף חמים אלא גם בקשת צבעים רחבה בגווני ורוד, אדום, ורוד מסטיק, חרדל אנגלי, חום וכחול ים תיכוני.

 

צילום: יח"צ

 

סריגים בדפוסים חייתיים בדגש על סריגים בדפוס מנומר לנשים, בשילוב עם מכנסי קורדרוי, סניקרס משובצים ועגילי חישוק קריסטל, מהווים את הדוגמה המושלמת לטוטאל לוק שלוקח את הסריגים העונה. שלב אחד קדימה. 

 

סריגים תמיד נראים טוב יותר עם זוג עגילים נוצצים. עגילי חישוק קריסטל מרוממים את צבעי הסריגים האפורים הרכים ויוצרים טוטאל לוק ביחד עם מכנסיים מנוחשים.

 

המשחק משתנה? העונה "עוד" זה "יותר". בעוד שבעבר הסוודרים היו מוסתרים מתחת למעילים, בעונה הנוכחית המראה המנצח הוא שילוב של שני סריגים שלובשים אותם יחד.

 

צילום: יח"צ

 

מראה סטייטמנט לגברים משלב סריגים בצבעי ירוק בקבוק, צהוב וקרם עם סיומות בקאמל. סריגים במראה אוברסייז משולבים עם צעיפי XXL גדולים באותו הצבע, וג'ינס קלאסי עם נעלי צ'אנקי.

 

אלה בהחלט לא הסוודרים הממוצעים שלך. ימי הסריגים העמומים נעלמו. העונה המשחק מתחיל מחדש והגיע הזמן להוציא את הסריגים שלך החוצה !

 

צילום: יח"צ

 

טווח מחירים אופנת נשים: 29.9-499 ₪

אביזרי נשים והנעלה: 19.9-299 ₪

טווח מחירים אופנת גברים: 29.9-499 ₪

אביזרי גברים והנעלה: 29.9-349 ₪

 

ניתן להשיג ברשת חנויות Bershka ברחבי הארץ