כותרות אחרונות
Search

ברשת "טיב טעם" חוגגים את פסטיבל הבירה…

ברשת "טיב טעם" חוגגים את פסטיבל הבירה…

יותר מ 500 סוגי בירה שונים מהארץ ומהעולם הוצגו, במסגרת חגיגות פתיחת פסטיבל הבירה, שעורכת רשת  טיב טעם, במהלך חודש יולי.

האירוע נערך במחלקת הבירה החדשה שפתחה טיב טעם בסניף הדגל ברמת החייל, וכלל בין היתר: השקת בירות חדשות, טעימות, מוסיקה, בר משקאות  וסדנת בירה שנערכה ע"י מומחה בינלאומי.

tivtam 8

מימין יוסי שלו סמנכל הסחר של טיב טעם, עדי כהן מנכ"ל קבוצת "טיב טעם" דודו רבינוביץ מבעלי חברת "פרוטרי" רי קראפט יבואנית בירה לישראל, רותם בר אילן מומחה בינלאומי לבירה – צילום: אלעד גוטמן

את האירוע פתח עדי כהן מנכ"ל טיב טעם שאמר: "אירוע זה הוא  יריית הפתיחה לחודש פסטיבל הבירה שיערך בכל סניפי הרשת. לדבריו: גם לקוחות הרשת ייהנו מטעימות, השקות ואירועים מיוחדים". השנה הבאנו בירות מיוחדות במיוחד כמו: בירה מתובלת באגוזי לוז, בירה בטעם מוקה פורטר,  בירה המיוצרת מאורז אדום ושמרי סאקה, בירה בארומה של פירות טרופיים, בירה מונגוזו ללא גלוטן ועוד. לדבריו: הבירות שהבאנו השנה הן מכל העולם: יפן, בלגיה, ארצות הברית, גרמניה, שוויץ, הולנד, מקסיקו, צרפת ואנגליה.

עוד אמר כהן: "ההערכה היא שבמהלך חודש יולי תשווק טיב טעם  כ 250 אלף בקבוקי בירות, גידול של כ- 26% אחוז לעומת חודש רגיל, צריכת הבירה לנפש בישראל נמוכה יחסית ועומדת על כ-18.2 ליטר בשנה בלבד. לשם השוואה, צריכת הבירה לנפש במערב-אירופה היא של כ-66.2 ליטר בירה בנפש. עיקר הצריכה הוא בין החודשים אפריל לספטמבר".

עדי כהן העשיר את האורחים ואמר: "הישראלי שותה יחסית מעט בירה, אך מתחיל לפתח אנינות טעם. מתוך 2 מיליארד השקלים שמגלגל שוק הבירה בישראל בשנה, רק 500 מיליון שקלים הם ברשתות השיווק (או 150 מיליון דולר). היתר, על פי הערכות בענף, הוא במסעדות ובברים".

ציבור הקונים מוזמן להגיע למתחם הבירה שנבנה בסניף רמת החייל ברחוב דבורה הנביאה וליהנות מבירות מיוחדות שיובאו ממדינות שונות בעולם.

tivtam 9

יוסי שלו סמנכל הסחר של טיב טעם במגרש הכדור רגל שהוקם על ידי בקבוקי בירה צילום: אלעד גוטמן

במרכז מחלקת  הבירה נבנה מיני מגרש כדור רגל העשוי מ 1,000 בקבוקי בירה ולצדו בר בירה עם  שירותי ברמן.