כותרות אחרונות
Search

במהלך השבועיים האחרונים התקבל במתחם הכספות "בריקסטון" שיא של ביקוש לכספות.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

ביקוש שיא לכספות פרטיות.

במהלך השבועיים האחרונים התקבל במתחם הכספות "בריקסטון" שיא של ביקוש לכספות, גידול של 25% בביקוש כספות לאחסון נוספים  ערך תכשיטים, חפצי ערך, שעונים ומסמכים.

ככל הנראהבתקופת משבר הקורונה ותקופת הסגר מצאו הישראלים בבתיהם אוספים, חפצי ערך ומסמכים סנטימנטליים.

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" : בחודש האחרון בעקבות העלייה של הביטקוין ומטבעות ווירטואליים אחרים, יש ביקוש לכספות למטרת אחסון לדג'ר, ארנק דיגיטלי מוצפן על דיסק און קי, ובו הגישה אל השקעותיהם במטבעות קריפטוגרפים, כביטקוין, אתריום, לייטקוין , ואחרים.

 

בשבועיים אחרונים יש ביקוש שיא לכספות. במתחם הכספות "בריקסטון" יש גידול של 25% בביקוש הכספות לאחסון נוספים לחפצי ערך, תכשיטים , שעונים ומסמכים.

 

בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם– מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי אשר עליו מוטבע הארנק האלקטרוני, ובו כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים.

 

בלדג'ר שכזה, יש סכנה שבאם יאבד או יגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים ולאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסק אונ קי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה את כל חסכונותיה.

 

הגישה לחסכונות במטבעות קריפטוגרפים, מתבצעת באמצעות ארנק דיגיטלי שבאמצעות סיסמה או צרוף סיסמאות ניתן לגשת לחשבון האישי ולבצע טרנזקציות בין כל ארנק לארנק בעולם.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" – צילום: מורג ביטן

 

עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים.

 

בחודש האחרון כ-200 תאי כספות הושכרו לאחסון לדג'רים במתחם "בריקסטון", אשר משמשות את בעליהן לאחסון המטבעות כביטקוין אתריום, לייטקוין ודומיו, כאשר אותם שוכרי  תאים מגיעים מדי מספר ימים כדי לבצע עסקאות.

 

במתחם הכספות "בריקסטון" יש כ-2,600 תאי כספות.

 

ב"בריקסטון" מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות גבוהים ביותר- כל לקוח עובר בכניסה למתחם בדיקת זיהוי ביומטרית אשר כוללת תווי פנים וזיהוי טביעת אצבע,  וכן בדיקה בטחונית מקיפה.

 

 כל עובדי המתחם, ללא יוצא מן הכלל, עוברים סינון ובדיקה הכוללות בדיקות פוליגרף רבעוניות קבועות.