כותרות אחרונות
Search

גם בפסח השנה לא מוותרים על הטעמים המצוינים ועל איכות המוצרים של "עוף טוב".

 

 

גם בפסח השנה לא מוותרים על הטעמים המצוינים ועל איכות המוצרים של "עוף טוב".

"עוף טוב" מציעה לכם: שניצל ענקיסטי, דקיק וטעים לצד מגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים כשרים לפסח.

 

  • שניצל ענקיסטי כשל"פ – דק, קריספי, עסיסי וטעים
  • מוצרי פסטרמה כשל"פ – עשירים בחלבון ועשויים מנתחים שלמים של בשר הודו דל שומן, איכותי ומשובח
  • סדרת DELI כשל"פ – מגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים בטעם משובח ובסגנון מעדניה

 

גם בחג הפסח, קבוצת "עוף טוב", מביאה את הטעמים המצוינים, והמוצרים האיכותיים אל שולחן האוכל המשפחתי, עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים, מזינים וכשרים לפסח. כך יכולים כל בני המשפחה ליהנות משניצל ענק ודקיק וממגוון מוצרי פסטרמה ונקניקים גם במהלך החג.

 

בין המוצרים הכשרים לפסח, שמציעה עוף טוב:

  • שניצל עוף "ענקיסטי": טעים ואיכותי, דקיק, בציפוי קריספי וללא סימון אדום, מאפשר לאוהבי השניצל להמשיך וליהנות מהטעם הנפלא גם בימי חג הפסח.

            מחיר: 29.90 – 32.90 ₪  ₪ לאריזת 650 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק. 

המוצר כשר לפסח ללא חשש קטניות. כשרות אוירבך.

 

 עוף טוב כשר לפסח – צילום: סטודיו "עוף טוב"

  • מוצרי פסטרמה והנקניקים מהסדרה הקלאסית ומסדרות ה- DELI ו- DELI דק דק:

      כוללים מוצרי פסטרמות ונקניקים איכותיים ועסיסיים. כולם עשויים ללא מונוסודיום גלוטומאט, ללא שומן טרנס, ללא גלוטן ועשירים בחלבון.

כל הפסטרמות של עוף טוב עשויות מבשר הודו הידוע כמזון בעל ערך תזונתי גבוה המכיל כמות גדולה של חלבון ויש בו מגוון ויטמינים ומינרלים הנחוצים לבריאות.

      מחירי הפסטרמות והנקניקים הכשרים לפסח: סדרה קלאסית: כ-23.90 ₪ לאריזה, DELI  דק דק  כ- 12.90 ₪  לאריזה,  DELI כ- 21.90 ₪ לאריזה. 

     המוצרים בכשרות אוירבך ואוירבך מהדרין,  להשיג בכל ברשתות השיווק. 

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את המוצרים האיכותיים ואת הטעמים המצוינים, ישירות מהמשק לצלחת עם מגוון רחב של מוצרים מזינים. היתרון הגלום בהיותה של החברה אחראית על משקי הלולים מתבטא באיכות המוצרים וכך גם טעמי המשק מורגשים בכל ביס. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים האהובים המאפשרת לכל אחד ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון. 

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. באתר החברה: https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.