כותרות אחרונות
Search

בשורה חדשה בעולם הפודטק – הקינוחים שימלאו אתכם באנרגיה וחיוניות לאורך היום.

מארז בידוד..לפרינגי – צילום: מושיק שמה

 

 

בשורה חדשה בעולם הפודטק.

הקינוחים שימלאו אתכם באנרגיה וחיוניות לאורך היום.

By Dr. Hadar Mazor

 

כל מי שמתעניין בעולם הבריאות שם לב לאחרונה שטרנדים תזונתיים פוטוגניים ודיאטות מבטיחות צצים כפטריות אחרי הגשם מתזונה טבעונית, דרך פליאו לתזונה לסוכרתיים  וללא סוכר, ללא גלוטן וכו'..וכו'.. וממש כבר קשה לעקוב מה נכון ומה לא. כל אלו כבר יצרו בלבול רב בקרב חובבי הבריאות וביחוד בקרב אלו שאוכל מעניין ומעסיק אותם ובעיקר גם טעמו.

 

סופר טראפלס שוקולד מריר פריך או מארז בידוד לפרינג'י . צילום: מושיק שמה

 

ד"ר הדר מזור (41) מומחית בתחום האנרגיה והפודטק מטעם אוניברסיטת תל אביב ועורכת פטנטים שאף הייתה חשופה בעצמה למגוון טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך בתחום, החליטה לחקור את הנושא והחלה לשלב בתזונה האישית שלה רכיבים חיוניים אשר מטרתם לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות היומיומית שלה. וכך היה, הדר חשה בשינוי ואף בסביבתה הקרובה שאלו על השינוי ודרשו גם ליהנות מהתזונה החדשה. הדר שילבה גם לקרוביה את הרכיבים בתזונה שלהם ומכאן נולדה חברת FREENGY  אשר מביאה לעולם כולו את הבשורה החדשה.

 

סופר טראפלס לפרינג'י. צילום: מושיק שמה.

 

פרינג'י – מתמחה בפיתוח מוצרי מזון פונקציונליים חדשים ושיטות יצור מזון והזנה, בדגש על שיפור חוויית הטעם והתועלת הבריאותית. מוצרי פרינג'י  מספקים מענה לשיפור אספקת האנרגיה לתאי הגוף ובכך לתקן ולשפר את המטבוליזם ואת יכולת הגוף לרפא את עצמו באופן טבעי, דבר שמאט את תהליכי ההזדקנות ומביא לשיפור איכות החיים.

 

מוצרי פרינג'י נעשים בתהליך ייחודי וחדש מרכיבי סופרפודס איכותיים בלבד. החברה דוגלת בכחול לבן, אך גם מייבאת חומרי גלם ייחודיים וטבעיים מהעולם שהם בעלי סגולות רפואיות. מוצרי פרינג'י לא רק מסייעים באכילה נטולת חומרים מלאכותיים כמו: ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, אלא גם מעניקים את החופש להתפנק ממאכל טעים ובריא ללא רגשי אשמה וללא דאגה, לשמור על הבריאות ולשפר את התפקוד היומיומי ואת מערכות הגוף השונות.

 

שוקולד בארק קיטו לפרינג'י. צילום: מושיק שמה

 

בנוסף, המוצרים נתמכים במחקרים מדעיים לשיפור הבריאות ואיכות החיים למי שמעוניינים ליהנות ממוצרים טעימים ומענגים מבלי להתפשר על הטעם, על האיכות וכן על שילוב וויטמינים, חלבון ורכיבים חיוניים נוספים. שימושם היעיל של המוצרים והשיטה של פרינג'י הוכח על מספר רב של אנשים, לרבות: לניהול סוכר, כולסטרול, הרזיה, העלאת רמת אנרגיה ופחות עייפות, הורדת התמכרות למאכל מסויים (סוכר, קפה, חטיף…) ועוד…

 

בליין המוצרים הנרחב ניתן למצוא:

  • מוצרי קונדיטוריה – מגוון פינוקים מתוקים בעבודת יד ומארזים – 33 ₪ – 199 ₪
  • לחמי בריאות מיוחדים ממחמצת בעבודת יד בפיתוח תזונאית – 27 ₪ – 38 ₪
  • עוגיות קיטו ללא סוכר – 200 גר'- 31 ₪
  • מגוון שייקים ושיקויים בריאים בטעמים שונים – מ 27 ₪ – 35 ₪ לבקבוק (500 מ"ל)
  • מרקי בריאות – מ 26 ₪ – 31 ₪ (500 מ"ל)
  • חליטות ואבקות בריאות – 59 ₪ – 129 ₪
  • ממרחים וחמוצים – 25 ₪ – 35 ₪
  • מארזים – לבידוד ומארזים מיוחדים נוספים – מ 49 ₪ – 199 ₪

 

ניתן להשיג באתר החברה: https://he.freengy.com/

*המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות ראשון לציון