כותרות אחרונות
Search

בשורה לשוחרי הקולנוע הביתי, אפסון משיקה מקרן לייזר Full HD בטכנולוגיית 4K

'תותח' ביתי: בשורה לשוחרי הקולנוע הביתי הסופר-איכותי: אפסון  משיקה מקרן לייזר Full HD בטכנולוגיית 4K

חברת אפסון, מובילה עולמית בתחום המקרנים מאז 2001, משיקה את ה- EH-LS10000, מקרן לייזר Full HD בטכנולוגיית 4K, המהווה בשורה לשוחרי הקולנוע הביתי הסופר-איכותי באשר הם.  זהו המקרן הראשון של אפסון המתוגבר בטכנולוגיית ה-4K, והוא מפגין יכולות של Full HD 1080P (בדו ובתלת מימד) וטכנולוגיית 3LCD Reflective. תכונות נוספות: זכרון למיקום העדשות (עד 10 מצבים), בהירות צבע ובהירות לבן של 1500 לומנס, שימוש בטכנולוגיות ה-Super-resolution ובטכנולוגיית ה-Enhancement שפיתחה אפסון, מערכת קירור שקטה במיוחד ויכולת להמיר בקלות תמונות בדו-מימד לתלת-מימד (שני זוגות משקפי RF 3D מצורפים).  ה- EH-LS10000  מיועד לחובבי ושוחרי הקולנוע המחפשים את המילה האחרונה והביצועים הגבוהים ביותר בנמצא בטכנולוגיית ההקרנה לבית.

EPSON 3

המקרן, שמדגים את טכנולוגיית ההקרנה המתקדמת ביותר שאפסון פיתחה עד היום, משתמש בשני מקורות אור לייזר, והוא מספק לצופים את חווית הצפיה האולטימטיבית, עם קונטרסט שחור אבסולוטי וטווח צבעים מהעשירים שיש. "אני מאמין שהחוויה שהמקרן הזה מספקת עונה לדרישות צרכני הקולנוע הביתי המחמירים ביותר. הוא שקט במיוחד, מעוצב למשעי ומשתלב היטב בכל סביבה מתקדמת", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. פליישר אף מזכיר כי מעבר לעובדה שמדובר במקרן המספק את התמונה הטובה ביותר שניתן לקבל מכל מקרן שהוא בשוק, הוא דורש התעסקות מועטה, עולה ל'שידור' תוך 20 שניות ואורך חיי המנורה שלו עובר את רף ה-30 אלף שעות (במצב Eco). "זהו מוצר פרימיום אמיתי שמעלה משמעותית את הרף לכל התעשייה. למי שיצפה פעם אחת בסרט שמוקרן באמצעות מקרן זה, יהיה קשה לשקול מקרנים אחרים במקומו…"

EPSON 4

מחיר: כ-47,900   ש"ח, כולל מע"מ.

 אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

אודות אפסון

אפסון היא מובילה עולמית בהדמיה ובחדשנות, המקדישה את עצמה להגשמת החזון של לקוחותיה באמצעות הטכנולוגיות הקומפקטיות, החסכוניות והמדויקות ומבחר המוצרים שלה, החל ממדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, וכלה בהתקנים אלקטרוניים ובהתקני גבישים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 78,000 עובדים ב- 99חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן. http://global.epson.com/

אודות אפסון אירופה

Epson Europe B.V., הממוקמת באמסטרדם, היא המטה האזורי של הקבוצה באירופה, במזרח התיכון, ברוסיה ובאפריקה.Epson Europe מעסיקה 2,400 עובדים.

http://www.epson-europe.com

http://eco.epson.com/