כותרות אחרונות
Search

בשורה ממשרד התיירות הפיליפיני ביריד "WTM" שננעל בלונדון.!

צילום: באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) וארווין לים.

 

בשורה מהפיליפינים ביריד "WTM" שננעל בלונדון.!

 שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה אתמול ביריד כי הפיליפינים נפתחה באופן מלא לקליטת תיירים, וכי מעתה גם תיירים לא מחוסנים יכולים להיכנס לארץ האיים גם ללא בדיקת PCR, זאת בתנאי שעברו בדיקת אנטיגן 24 שעות בטרם הגעתם לפיליפינים או בטווח של 24 שעות עם הגעתם.

לעוד תמונות ומידע לחץ כאן!

 

 שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו  – צילום: דוברות משרד התיירות הפיליפיני

 

בתוך כך, משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) ושגרירות הפיליפינים בישראל נערכים לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בגני התערוכה בתל אביב, שייערך ב-14-15 לפברואר 2023 בהשתתפות יותר מ-50 מדינות.

 

בשורה מהפיליפינים: שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה אתמול ביריד כי גם תיירים לא מחוסנים יכולים מעתה להיכנס לארץ האיים גם ללא בדיקת PCR, זאת בתנאי שעברו בדיקת אנטיגן 24 שעות בטרם הגעתם לפיליפינים או בטווח של 24 שעות עם הגעתם.

 

צילום: באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) וארווין לים.

 

מבקרים רבים פקדו את הביתן הססגוני של הפיליפינים ביריד הבינלאומי, הנחשב לאחד מיריד התיירות הגדולים בעולם. את היריד פקדו שרי תיירות רבים מרחבי העולם וכ-3,000 אמצעי תקשורת. שרת התיירות של הפיליפינים אמרה במפגש עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית כי הפיליפינים משדרגת את התשתיות התיירותיות  ואת חווית התיירים לקליטת המבקרים הרבים בארץ האיים. שרת התיירות הוסיפה ואמרה כי נשיא הפיליפינים, פרדיננד מרקוס ג'וניור, תומך בתעשיית התיירות ונותן לה משקל רב במסגרת מדיניות המימשל. גם מספר המבקרים מתחילת השנה עקף את הציפיות המוקדמות והגיע ליותר מ-1.9 מיליון מבקרים.

 

צילום: באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) וארווין לים.

 

במסגרת זו פועלת הפיליפינים עם סיטונאי וסוכני נסיעות מרחבי העולם לבניית חבילות תיור מקיפות לתיירים, שמכילות את האטרקציות הרבות שארץ האיים יכולה להציע. שרת התיירות הדגישה כי רק בפיליפינים ניתן למצוא 3 מתוך 25 האיים היפים בעולם: סבו, פאלאוואן ושיארגאו. ורק בפיליפינים ניתן למצוא את האי בורקאי שנבחר על ידי מגזין הטיים כאחד מ-50 המקומות הטובים בעולם.

 

בתוך כך, משרד התיירות של הפיליפינים ושגרירות הפיליפינים בישראל נערכים לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בגני התערוכה בתל אביב שייערך ב-14-15 לפברואר, 2023.  ביריד הבינלאומי ישתתפו עשרות מדינות וגורמי תיירות רבים מהארץ והעולם. זהו היריד החשוב ביותר בישראל בתחום התיירות. במשרד התיירות של הפיליפינים ובקרב גורמי תיירות בארץ מדווחים על ישראלים רבים שמבקרים בפיליפינים, שנפתחה לתיירות מישראל.

 

צילום: באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT) וארווין לים.

 

הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה.

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il