כותרות אחרונות
Search

כלי מטבח שאתם חייבים במטבח שלכם.

צילום: freepik

 

כלי מטבח שאתם חייבים במטבח שלכם.

ישנם כלי מטבח רבים שאנשים נוטים לשכוח לרכוש בעת שיפוץ או החלפת המטבח ולעתים מרגישים שהם יכולים להסתדר בלעדיהם. לפניכם 5 מוצרים שלדעתנו הם חובה בכל מטבח.

 

סט שטיפת כלים:

לצורך שטיפת כלים יש סט מוצרים שדרוש לכל סוג של כלי מטבח ובכל רמת לכלוך. לצורך כך יש סטים מוכנים הכוללים מקום לסקוטש ומברשת, סבונייה ומקום לסמרטוט. בכך נכסך הרבה מקום מסביב לכיור והנראות של זה הרבה יותר אסתטית. מחירו של סט כזה עולה בממוצע כ-250 ₪.

 

כלי מטבח – פח חכם: פח חכם היה נראה עד לא מזמן כטרנד מוזר אך כעת יותר ויותר מטבחים מצטיידים בפח מסוג זה. היתרונות של פח חכם הם:

ללא מגע – אין צורך ללחוץ על אף כפתור או דוושה כדי שהפתי שלו יפתח. כל מה שצריך הוא להתקרב אל הפח ולהשיט את האשפה לעברו והוא כבר ייפתח מעצמו.

נטרול ריחות – פח חכם נשאר תמיד סגור ואטום כדי למנוע בריחת ריחות מהפח. ישנם גם פחים חכמים הכוללים פונקצית נטרול ריחות ששומרת על טיהור האוויר.

שמירה על הגיינה – בזכות כך שאין צורך לגעת בפח, אין מגע עם חיידקים שנמצאים עליו ובכל ניתן גם למקם אותו לצידכם בזמן הבישול מבלי הצורך לשטוף ידיים בכל שימוש בו.

מחיר – מחירו של פח חכם אינו עולה כמעט על מחירו של פח רגיל. בזכות הטכנולוגיה הפשוטה והנגישה כל כך, לעיתים אפילו פח חכם יכול להיות זול יותר מפח מכני למטבח.

 

צילום: freepik

 

קופסאות פלסטיק אטומות:

מזון שלא נשמר בתנאים אופטימאליים יתקלקל מהר יותר. כדי לשמור על המזון במטבח בין אם מדובר בשקית קמח פתוחה או שקית עדשים ובין אם זאת עוגה שלא סיימתם. שמירה על המזון צריכה להבטיח שלא יהיה מגע של חיידקים עובש ולחות עם המזון. לכן חשוב לשמור עליו במקום קריר, יבש ומוצל.בנוסף לכך אחסון של מזון בקופסאות פלסטיק ישמור על טריותו לאורך זמן. כמו כן, גם אם יש צורך להחזיר סיר אורז למקרר או סטייק שנשאר מארוחת הצהרים, קופסאות הפלסטיק תופסות הרבה פחות מקום במקרר ושומרות על האוכל טוב יותר.

 

מתקן לייבוש כלים:

גם אם יש לכם מדיח כלי מטבח בבית, סביר להניח שישנם כלים שאין עבורם מקום בתוכו או כלים שאתם מעדיפים לשטוף בעצמכם כמו סירים, כוסות קפה וכדומה. פעמים רבות אנשים מסתפקים במגבת כדי להניח עליה את הכלים אך העובדה היא שעל המגבת הזאת, בגלל הלחות והרטיבות שלה, מצטברים המון חיידקים ואפילו עובש. לכן רצוי להשתמש במתקן ייבוש מפלסטיק או מתכת כדי שהכלים שלכם לא יהיו מונחים במקום שאינו סטרילי ונקי.

 

מחזיק סכינים:

מלבד זה שמחזיק סכיני מטבח מוסיף לנראות המטבח, הוא גם שומר על הסכינים. כאשר סכיני מטבח מונחות במגירה עם שאר כלי מטבח הן מאבדות מהחדות שלהן בגלל המגע עם כלי מתכת אחרים. מהסיבה הזו מומלץ להשתמש במחזיק סכינים כדי לשמור על החדות שלהם ובכך להימנע מלשייף אותם לעיתים תכופות. ישנם מחזיקי סכינים בהם ניתן להניח אותם בפנים ויש כאלו שמחוברים לקיר והסכינים פשוט מתמגנטות אליהם.

 

איפה קונים?

מג'יק מומנט הינה חנות אונליין הכוללת מגוון מוצרים למטבח החל מאקססוריז לעיצוב ועד למוצרים נלווים ופרקטיים כמו מדפים למטבח. היכנסו לאתר וגלו עולם שלם של ריהוט ועיצוב הבית.