כותרות אחרונות
Search

LG תשיק בתערוכת CES 2019 ליין של סאונד ברים חדש המספקים ביצועי פרימיום עם יכולות בינה מלאכותית !

LG תשיק בתערוכת CES 2019 ליין סאונד ברים חדש המספק ביצועי פרימיום עם יכולות בינה מלאכותית

LG תשיק בתערוכת ה CES שתפתח בראשית ינואר בווגאס את ליין הסאונד-ברים החדש שלה המשלב איכות סאונד משובח, יכולות פונקציונאליות מתקדמות וחכמות ועיצוב מודרני.

הסאונד ברים החדשים של LG מספקים איכות סאונד ברמה הגבוה ביותר, זאת בזכות שיתוף הפעולה של LG עם Meridian Audio- הידועה כחלוצה בתחום High-Resolution Audio- ובזכות הפונקציונליות החכמה והעיצוב המלוטש והמודרני של הסאונד ברים החדשים. הליין החדש מספק צליל חזק רב ממדי הממלא כל פינה בחדר וכן נוחות יוצאת מן הכלל של שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית. הליין החדש יוצר חווית משתמש מלאה וכולל את שני הדגמים זוכי פרס החדשנות בתערוכת CES (דגמי SL9Y ו-SL10Y). דגם הפרמיום SL9 של LG מתעלה על מתחריו בקטגוריה ולכן העניק לו את  פרס החדשנות.

 

צילום: lg

 

תוך שיתוף הפעולה הצמוד עם Meridian, LG ממשיכה לשפר את איכות הסאונד על פני כל מוצריה ולספק חווית שמיעה אמתית ללא תחרות, ומרחיבה את הטכנולוגיה שלה לשלושה דגמי סאונד-ברים חדשים (דגמי SL10YG, SL9YG ו-SL8YG). לחברת Meridian 25 שנות ניסיון והיא נחשבת ל Master of Digital Signal Processing . טכנולוגית ה- Bass & Space שלה משפרת את הצליל באמצעות סאונד ברור ובס חזק. יחד עם טכנולוגיית  Image Elevationאשר תוכנן במטרה להתאים את הצליל באופן מציאותי יותר להגברת התחושה בקרב המאזינים, Meridian יוצרת חלל קולנוע אמיתי המספק צליל היקפי רב עוצמה.

 

טכנולוגיית  Upmix של Meridian, עם היכולת לשלב אודיו דו-ערוצי (סטריו) לערוצים שונים ומרובים ללא יצירת עיוותי סאונד והשומרת על איזון טונאלי, מגבירה את חווית הסאונד ומשפרת את סביבת הסאונד תוך שדרוג צלילות הווקאליות וכלי נגינה מובילים. השיפורים הטכנולוגיים הייחודיים והחדשניים המשולבים בקו מוצרי 2019 של LG מספקת לצרכנים חווית פרימיום עוצמתית ביותר.

 

 

הסאונד-ברים היוקרתיים של LG (דגמי SL10YG, SL9YG ו-SL8YG) תומכים ב- Dolby Atmos וב- DTS:X. באמצעות שתי טכנולוגיות משובחות אלו, משתמשים יכולים ליהנות מסאונד מלא, מציאותי ועוצר נשימה המגיע מכיוונים שונים ועמוקים. זאת ועוד, חלק ממוצרי הסאונד בר הפרמיום החדשים של LG תומכים ברזולוציית אודיו גבוהה ובעלי מעבדים מתקדמים מותאמים לפורמטים של קבצים קונבנציונליים, המקרבים את המאזינים לאיכות סאונד של אולפן. במטרה להעצים את הפלט האיכותי ואת המפרט של הסאונדסקייפ של הסאונד ברים החדשים של LG, צרכנים יכולים להוסיף רמקולים אלחוטיים Wireless Rear Speaker Kit*  ולחוות חווית קולנוע טובה יותר.

 

צילום: lg

 

בנוסף, הסאונד האיכותי במיוחד של הסאונד ברים של LG מספק עוצמה, בהירות ושמע עשיר בעזרת נוחות השימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית וזיהוי קולי של ה-Google Assistant המובנה. המשתמשים יכולים לשלוט בסאונד בר שלהם ולקבל מידע באמצעות פקודה קולית פשוטה, לדוגמא: "היי Google, הגבר את הסאונד" , או "היי Google, איזה אומן מתנגן?", יתרה מכך, החיבור ל- Google Assistantמאפשר שליטה בהמצאות פקודה קולית על כלל המוצרים החכמים של LG המותקנים ברחבי הבית. כל מה שיש לעשות זה לומר לסאונד-בר "היי Google, בקש מ-LG להדליק את מטהר האוויר", מבלי לקום מהכורסא.

 

הסאונד-ברים של LG לשנת 2019 בעלי עיצוב מלוטש אשר תואמים באופן מושלם לסגנון הייחודי של טלוויזיות ה-OLED של LG, ובכך נוצרת  יחידה משולבת ואחידה הממוקמת תחת טלוויזיות הדור הבא של LG. בעומק של כ-57mm, ה- LG SL9 יכול להיות מותקן על קיר שטוח למראה נקי ויעיל החוסך מקום ועדין לשמור על נראות קלאסית אך מתוחכמת. חיישן גיירו משולב מודד את מיקום המוצר (מקובע לקיר או על משטח שטוח), ומתאים את כיוון הצליל המבטיח חווית האזנה אופטימלית. לאור הצורה הייחודית ה-SL9  של LG משנה את כללי המשחק וזוכה  בפרס החדשנות המכובד בתערוכת 2019CES.

 

צילום: lg

 

"הסאונד-ברים של LG לשנת 2019 מספקים ביצועים מדהימים בזכות שיתוף הפעול הצמוד LG עם Meridian Audio ובזכות החיבור לטכנולוגית בינה מלאכותית יעילה וחכמה". אמר קים דה-צ'ואל, מנהל תחום האודיו והווידאו בחטיבה העסקית של  Home Entertainment . "איכות צליל גבוהה ורבגוני בליין החדש והחדשני מביא את חווית הבידור הביתי לרמה חדשה  ועונה על הדרישה הולכת וגוברת לפתרונות סאונד-בר פרמיום בטרה לספק איכות סאונד גבוה המאפשר חווית האזנה מרשימה, נוחה, אסתטיקה, מודרנית ומסוגננת".

 

המבקרים בביתן של LG במרכז הכנסים בלאס -וגאס במהלך תערוכת CES 2019 (ביתן מרכזי #11100( ייהנו לראשונה  מחוויית המשתמש של דגמי הסאונד-בר של LG, זוכי פרס החדשנות לשנת 2019.