כותרות אחרונות
Search

רובוטי שירות חכמים מגדירים כיוון חדש ומרגש עבור חברת LG

 

LG תחשוף בתערוכת CES 2019  ליין אפ משודרג של רובוטים

רובוט LG CLOi  עתיד להיות משווק לקהל הרחב בקרוב

 

חברת LG צפויה להציג לראשונה בתערוכת CES 2019, גרסה עדכנית של CLOi SuitBot הלביש לצד ליין אפ משודרג של רובוטי שירות אשר עתידים להיות משווקים לקבל הרחב בקרוב. LG CLOi SuitBot הלביש תומך בחלק הגוף התחתון במטרה להפחית את הלחץ בעת הרמה וכפיפה, בעוד שרובוטי השירות המשודרגים CLOiPorterBot, ServeBot  ו- CartBot ידגימו את יכולותיהם המתקדמות, שמתאפשרות אודות ל-AI המתפתח של LG ולידע של LG ברובוטיקה.

 

צילום: lg

 

LG חשפה בסתיו האחרון במסגרת תערוכת IFA  בברלין את LG CLOi SuitBot התומך במותניים ומגביר את כוח שרירי המשתמש במטרה להפחית את סיכון הפגיעה והעייפות בעת ביצוע משימות פיזיות תובעניות כגון הרמה והורדת עומסים כבדים. SuitBot מגדיל את גמישות המשתמש ומאפשר 50 מעלות מתיחה ו-90 מעלות כיפוף המותנים בזמן שהלובש מתכופף בזווית של 65 מעלות, אשר משתחרר בעמידה זקופה. הרובוט הלביש פועל במשך 4 שעות באמצעות מטען יחיד ונטען תוך שעה אחת בלבד.

 

צילום: lg

 

הגרסה הראשונה של הרובוטים PorterBot, ServeBot ו CartBotהוצגו לראשונה לפני כשנה בתערוכת CES 2018 כאשר הם עוצבו עבור סביבות עבודה כגון שדה תעופה, בתי מלון, סופרמרקטים וקניונים במטרה לסייע ללקוחות להוביל מזוודות, לספק ארוחות ולסחוב מצרכים. רובוטי השירות  LG CLOi החדשים שודרגו באמצעות מערכת ניווט אוטונומית מתקדמת יותר, כמו גם בקישוריות משופרת כדי לאפשר תקשורת עם מעליות ודלתות אוטומטיות. באמצעות שימוש בטכנולוגיית AI, רובוט LG CLOi מנתח דפוסי שימוש של לקוחות על מנת ללמוד ולשפר ביצועיו. מצויד בתצוגת מגע וזיהוי קולי במטרה להקל בתקשורת הטבעית עם הלקוחות, LG CLOi יכול להתמודד עם משימות מורכבות יותר כגון מענה על שאלות ועיבוד תשלומים. רובוטים חכמים אלו נועדו לפעול באופן עצמאי, לנווט לתחנת טעינה כאשר הסוללה עומדת להיגמר, לחזור לשירות לאחר טעינה מלאה ולבצע מדי יום אבחון עצמי ודיווח אוטומטי.

 

 

צילום: lg

 

"ההתקדמות במערך הרובוטים שלנו מצביעה על המחויבות שלנו להמשיך ולספק פתרון רובוטי לעולם האמיתי בעתיד הקרוב", אמר רו-ג'ין-סאו, סגן נשיא בכיר וראש תחום הרובוטיקה של LG " היכולת של LG CLOi לנתח ולהבין את הסביבה מהווה תוצר של השקעה משמעותית באוטומציה ובמחקר ופיתוח של תחום הבינה המלאכותית".