כותרות אחרונות
Search

בML מריחים את הסתיו !

עכשיו, כשהסתיו נותן את אותותיו ואנו מרגישים משב רוח קליל, במזג אוויר שאינו קר אבל כבר לא כל כך חם, אנחנו מחפשים משהו שיחמם אותנו מעט בערבים ומה טוב להתחדש לפני עונת החגים.

מותג האופנה למידות גדולות ML  מציג קולקציית סתיו לנשים וגברים, רעננה, צבעונית, אלגנטית וקלאסית, המתכתבת עם מיטב הטרנדים העכשוויים שהגיעו אלינו היישר מתצוגות האופנה המובילות בעולם.

המותג שם לו למטרה לספק ללקוחה הישראלית המלאה את הטרנדים החמים של העונה ולהתאים אותם למידות גדולות' תוך שימת דגש על בחירת הבדים שיהיו איכותיים, נוחים ונושמים ושיתאימו עצמם למבני הגוף השונים. המחשבה המנחה את  עיצוב הקולקציות- הינה להישאר טרנדיים ואופנתיים במקסימום נוחות.

בהם ניתן למצוא את טרנד הבוהו שיק בהשראת הסבנטיז, שילוב הצבעים הלבן והשחור האופנתיים ממשיכים איתנו גם בעונה הנוכחית, בגזרת הדנים: בולטת גזרות ה- 7/8 והסקיני, כמו כן, ג'ינסים במגוון צבעים וגזרות. שמלות אווריריות, טוניקות, ג'קטים קלילים והטרנד החדש של הסתיו- הלוק המטאלי.

 

בוהו שיק:

הטרנד החם ששואב השראה משנות ה-60 וה-70 ומאופיין בגזרות רחבות וחופשיות, פרינטים צבעוניים ומכנסי פדלפון רחבים, מבחר גלביות מבדים רכים ונעימים המעוטרות ברקמות אתניות. מו כן, מכנסיים מחויטים בגזרות שונות ואופנתיות ומגוון ארכים שיתאימו בצורה למושלמת לאירוע של שישי צהרים.

שחור ולבן:

בקולקציה נמצא שלל פריטים בצבע השחור והלבן המשלבים טקסטורות שונות והדפסים שונים שיהפכו את המלתחה לסופר שיקית ונכונה. ביניהם: בלייזר לבן בגזרה מחמיאה, שכמייה שחורה מבד נוח וקליל, גלביות לבנות בסגנון אתני מעוטרות ברקמות לבנות שיכולות להתאים לרוח החגים שבאים עלינו לטובה.

הטרנד המטאלי

הקולקציה של  mlנותנת דגש לטרנד המטאלי החדש ומציעה מגוון פריטים נוחים וקוליים המשלבים טקסטורות ובדים שונים, בגוונים מתכתיים קלאסיים של כסף, זהב וברונזה. הקולקצייה מגיעה במגוון גזרות יומיומיות וקלילות ונוחות המתאימות לאקלים הישראלי החם וישדרגו כל לוק המורכב מפריטי לבוש בסיסיים לעדכניים ושיקיים. בין הפריטים ניתן למצוא: גופייה מטאלית כסופה, שמלה בגזרת עפרון בשילוב צבע שחור ומטאלי שיהפכו את הלוק לנשי וסקסי.

 

דנים:

הג'ינס הוא הפריט הנצחי וחובה בכל מלתחה, גם בסתיוהקרוב ML מציעה מגוון רחב של ג'ינסים לנשים בגזרות שונות המגיעים בכל קשת הצבעים. הג'ינסים של ML מיוצרים בבדים איכותיים במיוחד המשלבים בדי כותנה יחד עם לייקרה שיעניקו נוחות מרבית ויחד עם זאת אוספים את גוף האישה הלובשת אותם. ניתן למצוא ג'ינסים כהים בצבעוניות אחידה, שתעניק מראה נקי וקלאסי. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של מכנסי ג'ינס בשלל גזרות, החל מסקיני, גי'נסים מחטבים, מכנסי 7/8 ואף ברמודות.

לגברים ניתן למצוא מגוון מכנסיים אלגנטיים שניתן לשלב עם חולצות מכופתרות ארוכות או קצרות המגיעות במגוון הדפסים כמו פסים, משבצות וג'ינס. לצד חולצות אלו ניתן למצוא חולצות קלאסיות יותר בצבעי שחור, אפור ולבן שיתאימו בצורה למושלמת לג'ינסים הכהים והאלגנטים.

המראה הקז'ואל:

 הקיץ הזה הלוק הקליל משתלט בגזרת הגברים בשילוב נגיעות אורבניות. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים נוחים ורכים ביניהם: ברמודות גי'נס בשלל צבעים , חולצות מכופתרות משובצות עם טוויסט מתוחכם וחולצות פשתן קלילות שמתאימות לחום הישראלי.

המראה קלאסי- מחויט:

המראה המחויט כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מהמלתחה והרבה גברים משלבים פריטים קלאסיים כמו מכופתרת או עניבה עם ג'ינסים יומיומיים וסניקרס. בקולקציית הקיץ ניתן למצוא מגוון פריטים על זמניים כמו ג'קטים מחוייטים שישתלבו היטב עם מגוון פריטים, חולצות מכופתרות ומכנסיים שחורים קלאסיים שיתאימו לכל אירוע. 

טווחי מחירים נשים:

שמלות- 100-299 ₪

ג'ינסים – 129-149 ₪

טוניקות 99-249 ₪

חולצות 59-199 ₪

עריכה ועיצוב – אבי בר