כותרות אחרונות
Search

חוויה קולינרית על סיפונה של ספינת הפאר Insignia

חוויה קולינרית על סיפונה של Insignia אחת מספינות התיירות המרשימות ביותר  שהגיעו לישראל.

העולם, על שפע היעדים המגוונים והאקזוטיים שהוא מציע, רק מחכה שתגלו אותו. דרך מיוחדת אחת לעשות זאת מציע החברה אושיאניה קרוזס ( Oceania Cruises), שנציגת המכירות הבלעדית שלה בישראל היא חברת סנורמה, בראשותו של המנכ"ל אורי שנבל.

ספינה זו אמורה לצאת בתאריך 6.1.2017 לקרוז סביב העולם במאה ושמונים יום, "מיאמי טו מיאמי". לפרטים על הקרוז לחץ כאן

 

מסלולי ההפלגות הייחודיים של החברה תוכננו במיוחד כדי להגיע ליעדים המרתקים ביותר בעולם. שמונת האניות של החברה הן אניות אלגנטיות בגודל בינוני, המותאמות ל-684  או ל-1,250 אורחים באווירת קאנטרי קלאב נינוחה. הודות לכך כל אחת מהן יכולה לעגון בנמלים הנחשקים ביותר ברחבי הגלובוס, החל מערים ומוקדי משיכה מרכזיים ועד לכפרים ומקומות מבודדים על שפת הים.

אחת מאניות החברה, Insignia, שהגיעה לישראל, ועגנה בנמל חיפה,  הינה אחת  מאניות הפאר המוצלחות של החברה המציעה מטבח מעודן, הנחשב בענף לאחד מהטובים ביותר בים הפתוח, המתחרה בהצלחה רבה  גם עם המסעדות הטובות ביותר על היבשה.

 

 

במהלך ביקור באוניה המפוארת, נחשפנו ליופייה המרהיב, הנוחות והאווירה המדהימה. בספינה ניתן למצוא הכל, בריכה להנאת הנופשים, חדרי אוכל מפנקים, ספא וחדר כושר, ספריה, מיני גולף, אולם אירועים, קזינו ועוד….הספינה מתוחזקת ברמה גבוהה ביותר, נקייה ומצוחצחת. 

 

 

השפע הקולינארי שעל סיפונה של Insignia שואב את השראתו מ ז'אק פפאן מאסטר שף צרפתי בעל שם עולמי  המשמש כמנהל הקולינרי במטבחים של החברה. המטבח המצוין והייחודי הוא אחד ממוקדי הגאווה הגדולים והמשיכה של "אושיאניה קרוזס", כאשר שפע של פינוקים זמינים בחינם וללא כל חיוב נוסף בכל אחת מן המסעדות שבאנייה.

 

מדובר במשמרת ארוחות פתוחה וחופשית, המאפשרת לאורחים לאכול בזמן שיבחרו, ובחברת האנשים שירצו. אין תוספת תשלום באף אחת מהמסעדות באנייה, כאשר אורחים יכולים ליהנות מאוכל איטלקי אותנטי במסעדת ' Toscana ' , ארוחת סטייקים במסעדת '  Polo Grill', אוכל בהשפעה אירופאית בחדר האוכל המפואר, ואוכל אמריקני אהוב המוכן על פי דרישת הלקוח ב- .Terrace Café כמו כן, בבוקר, בצהריים ובערב ניתן ליהנות ממאפים טריים וכריכים יחד עם קפה משובח של חברת Illy®   ב- Baristas.

 

עריכה ועיצוב – אבי בר