כותרות אחרונות
Search

גבוה מעל כולם – הסתיים בהצלחה שלב ה "Pre-Sale" בפרויקט אשטרום קרית היובל.

הדמיה: "ALL IN"

 

גבוה מעל כולם!

* הסתיים בהצלחה שלב ה "Pre-Sale" בפרויקט אשטרום קרית היובל.

* "אשטרום מגורים" מדווחת על הצלחת שלב ה- "Pre-Sale" בפרויקט שנבנה בימים אלה על קו הרכס בשכונת קריית היובל.

* החברה מכרה 34 דירות ראשונות ב- 65.4 מיליון ₪.

 

"אשטרום מגורים" מדווחת השבוע על הצלחה חסרת תקדים בפרויקט 'אשטרום קריית היובל'. כבר בשלב ה Pre- Sale  מכרה "אשטרום" 34 דירות בעלות כוללת של 65.4 מיליון ₪.

 

"אשטרום קריית היובל" הנו פרויקט ייחודי המציע בית ירושלמי חדש לצד שדרת חנויות בוטיק ואווירה קהילתית צעירה – הכל במתחם אחד גבוה מעל כולם, עם נוף עוצר נשימה.

 

הדמיה: "ALL IN"

 

הפרויקט, אשר נמצא על קו הרכס של העיר ירושלים, יושלם במהלך 2023 וכולל 132 יחידות דיור של 2-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם כל המרחב והנוחות לחיים מאושרים. לכל הדירות בפרויקט נוף מרהיב ביופיו; דירות הפונות לכיוון מערב המשקיפות לעין כרם ולהרי ירושלים, ואלו הפונות לכיוון מזרח צופות לנוף ירושלמי בסביבת העיר העתיקה ולהרי יהודה. 

 

המתחם מאופיין בתכנון מוקפד, במפרט טכני עשיר ובסטנדרט בנייה ירוקה – החל מהלובי המעוצב, דרך הדירות המרווחות, מטבח מעוצב עם אבן קיסר, ריצוף גרניט פורצלן, מיזוג אוויר ומרפסות מרווחות הפונות אל הנוף המרחבי. במקום יפותח מרכז בילוי ותרבות, חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי עשיר.

 

הדמיה: "ALL IN"

 

פרויקט אשטרום קריית היובל ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בסביבה, סמוך לגן המפלצת האייקוני בשכונת קריית היובל, אשר עוברת בימים אלה מהפכת התחדשות עירונית. הפרויקט שוכן בנקודה אידיאלית במרחק נגיעה מעין כרם הציורית, בסמיכות לפארקים רחבי ידיים ובקרבה רבה למוסדות חינוך מובילים. המבנים נמצאים במרחק פסיעה מתחנה של קו הרכבת הקלה החדש, ועם גישה מהירה אל צירי התנועה הראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים.

 

הדמיה: "ALL IN"

 

ישי אשלגי, מנהל פיתוח עסקי – אשטרום מגורים מציין: "לאחר  Pre-Sale מוצלח, אנו שמחים לפתוח לשיווק את כלל הדירות בפרויקט "אשטרום קריית היובל" בירושלים. כמו בכל פרויקט מגורים של אשטרום, ייהנו הדיירים בקריית היובל מתפיסה איכותית ומודרנית ששמה דגש על מיקום ותכנון מיטביים, תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, תרבות ופנאי וחיי קהילה ערניים. מדובר בפרויקט יחיד ומיוחד במיקום מבוקש בעיר, הכולל 132 דירות בעלות מפרט עשיר ונוף פנורמי עוצר נשימה. המתחם נותן מענה למגוון רחב של קהלים להגשמת חלום ולחוויית מגורים ירושלמית מושלמת".

 

הדמיה: "ALL IN"

 

קבוצת "אשטרום" הנה אחת מחברות הבנייה והנדל”ן הגדולות והוותיקות בישראל, עם ניסיון של למעלה מ- 59 שנה באספקת פתרונות איכותיים לכל לקוחותיה, מהמסד ועד לטפחות. מאז הקמתה מהווה אשטרום ראש חץ בין חברות הבנייה והנדל”ן, היא מנצלת באופן מיטבי את היתרונות הייחודיים של חברות הבת שלה ומייצרת ערך מרבי למגוון פעילויותיה בארץ ובעולם. כמי שיצקה באבני היסוד שלה את ערכי החדשנות, האיכות האמינות המקצועיות, מקיימת קבוצת אשטרום מסורת המתבססת על ערכים אלו. קבוצת אשטרום פועלת על פי סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים, תוך הצגה קבועה של חוסן פיננסי מתמשך. כל אלו מציבים אותה כעוגן מקצועי ועוצמתי, המקנה ביטחון רב ושקט נפשי ללקוחותיה. בכל פרויקט מבית היוצר של הקבוצה תיהנו מתפיסת מגורים אטרקטיביים הכוללים בין השאר תשתיות חינוך מתקדמות, מרכזי קניות, גינות ומרכזי תרבות.