כותרות אחרונות
Search

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים "סברה ואובלה".

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים "סברה ואובלה". – צילום: יח"צ סברה

 

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים "סברה ואובלה".

יחליף בתפקידו את תומר הרפז שהודיע לאחרונה על יציאה לשנת חופש

 

גיורא בר-דעה, נשיא ומנכ"ל "קבוצת שטראוס", הודיע היום על מינויו של ג'ואי ברגשטיין לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים הבינלאומיות "סברה ואובלה". ברגשטיין ייכנס לתפקידו בתחילת חודש אוגוסט 2021 ויחליף את תומר הרפז שהודיע לאחרונה על רצונו לקחת שנת חופש לאחר 3 שנים בתפקיד ו-11 שנים בקבוצת שטראוס.

 

ברגשטיין מגיע לקבוצת שטראוס מחברת מוצרי הניקיון וההיגיינה הידידותיים לסביבה seventh generation שהיא חברת בת בבעלות מלאה של יוניליוור. הוא הצטרף ל -seventh generation בשנת 2011 ומונה למנכ"ל בשנת 2017. מאז מינויו הוביל את הארגון בהצלחה רבה, הכפיל את הכנסות החברה והרחיב את פעילותה ליותר מ -30 מדינות, במקביל בנה לחברה מוניטין של מובילה בתחום הקיימות. ברגשטיין, בוגר בית הספר למנהל עסקים מאוניברסיטת מערב אונטריו, החל את דרכו המקצועית בקבוצת פרוקטר אנד גמבל, ולאחר מכן כיהן בתפקידים בכירים בחברת המשקאות מולסון (Molson Coors Beverage Company), ובחברת דיאג'ו (Diageo).

 

גיורא בר-דעה, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס: "אנו מקבלים בברכה את ג'ואי המצטרף למסע המרתק של סברה כמנהל, מחולל שינוי בתפקידיו הקודמים ובמיוחד בתפקידו האחרון כמנכ"ל seventh generation, אני משוכנע שג'ואי יוביל את סברה ואובלה להמשך צמיחה והתפתחות תוך שהוא משלב בין מחויבותו לקיימות, אחריות חברתית ותזונה בריאה ומאוזנת. זוהי הזדמנות נוספת מבחינתי להודות לתומר על תרומתו יוצאת הדופן לחברה ועל מנהיגותו כמנכ"ל בשלוש השנים האחרונות".

 

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים "סברה ואובלה". – צילום: יח"צ סברה

 

ג'ואי ברגשטיין: "הפורטפוליו של סברה נמצא באופן טבעי במפגש בין 'מזון טוב יותר' וקיימות, שני תחומי תשוקה אישיים שלי. בהסתמך על ההצלחה המדהימה של החברה, יש לנו הזדמנות עצומה לספק את רצונם של אנשים במאכלים טעימים ונגישים תוך כדי הובלת עתיד מקיים יותר. כחובב ותיק של מוצרי סברה, אני מצפה לעבוד עם צוות מעולה כדי לגדל את אחד ממותגי המזון מבוססי הצמחים המובילים בעולם".

 

החברות "סברה ואובלה" שבבעלות משותפת של קבוצת "שטראוס" ו"פפסיקו", מפתחות, מייצרות, מוכרות, משווקות ומפיצות מטבלים וממרחים מצוננים מבוססי צמחים (plant-based) בריאים, טעימים ובמחיר שווה לכל נפש, ופועלים בשווקים שמחפשים פתרונות למזון בר קיימא טוב יותר. "סברה" פועלת בארה"ב ובקנדה, ו"אובלה" במקסיקו, אוסטרליה, ניו זילנד ומערב אירופה. פעילות סברה ופעילות אובלה מתבצעות, כל אחת, באמצעות מיזם בשליטה משותפת של הקבוצה ושל פפסיקו 50% כל אחת. סברה סיימה את שנת 2020 עם הכנסות של 1.3 מיליארד ₪ ואובלה סיימה את 2020 עם הכנסות של 163 מיליון ₪.