כותרות אחרונות
Search

מי עדן , מותג המים המינרלים המוביל בישראל עולה בקמפיין טלוויזיוני תדמיתי לראשונה מזה שנים.

 

 

מי עדן , מותג המים המינרלים המוביל בישראל עולה בקמפיין טלוויזיוני תדמיתי לראשונה מזה שנים.

הקמפיין מגיע בתזמון מדויק, בו החברה רושמת צמיחה משמעותית במכר הבקבוקים וכן במספר הלקוחות הפרטיים בשירות ברי המים שלה, לאחר סגירת פעילות ברי המים המינרליים של החברה המתחרה.

 

הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בשילוט חוצות, דיגיטל ומסכים דיגיטליים, בהשקעה של כ-2.1 מיליון ₪.

 

צילום: אורן אביבי

 

אלון אלפרוביץ, מנכ"ל מי עדן:  "בשנה שעברה השקנו את הבקבוק הראשון בישראל המכיל פלסטיק ממוחזר יחד עם שפה פרסומית חדשה. השנה אנחנו עושים את הצעד הבא עם קמפיין טלוויזיה מרהיב שצולם ברחבי ישראלי וממחיש את החיבור של מותג מי עדן לארץ ישראל, לטבע ולעוצמה של המים. שילוב קווי המתאר של בקבוקי המינרלים וכדי המים בנופי ארץ ישראל האהובים, ממחיש את העוצמה של המים המינרלים של מי עדן שמקורם בטבע הישראלי העוצמתי. אנו מאחלים לקהל לקוחותינו קיץ מהנה מלא בטיולים ולא לשכוח לשתות מים מינרלים".

 

צילום: אורן אביבי

 

הקמפיין החדש מחזק את האסטרטגיה של החברה, אשר שמה דגש על העוצמה שבמים המינרלים על פני מי ברז בכלל ומים מסוננים בפרט. הקמפיין עולה על רקע צמיחה משמעותית של מי עדן בחודשים האחרונים.  בשוק בקבוקי המים המינרליים נתח השוק של החברה עומד כיום על מעל 40%, ואילו בתחום ברי המים, החברה קלטה כ-20 אלף לקוחות חדשים בחודשים האחרונים לאחר שחברת נביעות החליטה לסגור את פעילות כדי המים שלה. 

 

צילום: אורן אביבי

מה בפרסומת:

מי עדן יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש המשלב בין תהליך הזרימה של מים טבעיים לנופים ישראליים ייחודיים והבילוי בהם. ניתן לראות שילוב צורות (קווי המתאר) של הבקבוקים וכדי המים בנופי הארץ האהובים, ממחיש את העוצמה של המים המינרליים של מי עדן שמקורם בטבע הישראלי העוצמתי.

 

הסרטון מדמה ומלווה את המים בתנועה המתמדת שלהם, תוך שילוב מגוון חוויות מהנות המתאפשרות בזכות אותה זרימה כמו חתירה בקיאק בנהר גועש, רכיבת אופניים בקניון מרהיב, בילוי משפחתי במערת נטיפים ופיקניק רומנטי למרגלות מפל קסום. השילוב מדגיש את הטבעיות, הדינמיות האיכות והטעם המעולה של מי עדן, מים טבעיים המגיעים מבטן האדמה.

 

צילום: אורן אביבי

אודות

מי עדן הנה חלוצת תחום המים המינרליים בישראל והיא פועלת משנת 1983. מקור מים של מי עדן הנו מאגר תת קרקעי השוכן כ-300 מטר מתחת לפני הקרקע. המים מופקים מהמאגר באמצעות קידוח הממוקם באזור דרום רמת הגולן, בקרבת מפעל מי עדן. מי הגשמים המחלחלים בקרקע דרך רובד סלעי הבזלת המאפיין את רמת הגולן, סופחים את ההרכב המינרלי הייחודי למי עדן. העושר שהטבע מציע, מעניק למים המינרליים הטבעיים הרכב מינרלי יציב, צלילות וטעם נפלא.

 

מאז 1998 הרחיבה מי עדן את פעילות הכדים שלה גם לאירופה וכיום תחת המותג Eden Springs פועלת החברה ב-18 מדינות ברחבי היבשת. בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה.

 

קרדיטים:

משרד פרסום: גיתם

מנכל משותף: קרן בכר

משנה למנכ״ל: לשנות לסמנכ"ל לקוחות- אורית שצברג

סמנכ״לי קריאייטיב: עידו קריב

סמנכ"ל אסטרטגיה: לילי אהרון

מנהלת הפקה: אלון שמואלוב

סופרוויזרית: שלי עבוד

תקציבאית: לינוי חוגי

חברת הפקה: גרין

במאי: איתן צור

צלם: אורן אביבי

מוסיקה מקורית: אין (מוזיקת ספרייה)

מנהלת שיווק מי עדן: שירן קשקש ויונתן צדוק

מנהלות מותג: יוליה סקופ

סמנכ"ל שיווק  יוני ארליך