כותרות אחרונות
Search

סיפורה המדהים והמיוחד של טל בלום צעירה בת 22 שהצליחה להגשים חלום ילדות.

צילום: יח"צ

 

לפעמים חלומות מתגשמים!

זה הזמן להכיר את הסיפור המדהים והמיוחד של טל בלום צעירה בת 22  שהצליחה להוכיח לכולם ובמיוחד לעצמה שחלומות נועדו בשביל להגשים אותם.

טל בלום, זה השם שאותו כדאי שתזכרו, אשת ביוטי , טיפוח ואסתטיקה.

 

צילום: יח"צ

 

כבר מגיל קטן ידעה טל שעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה יהייה חלק מחייה, למרות גילה הצעיר  החליטה טל להכנס לעולם הטיפוח ללא שום חשש.

 

צילום: יח"צ

כיום יש מאחורי טל שנים רבות של ניסיון ועבודה בתחום האסתטיקה והיופי, חשוב לציין שבנוסף לשנות הניסיון אותם צברה במהלך השנים טל למדה את עולם הקוסמטיקה והיופי ואף סיימה בהצטיינות. בין היתר למדה טל איפור, עיצוב גבות, לייזר, הזרקות, פדיקור, מניקור ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

בשנת  2015  ובגיל צעיר מאד פתחה את מכון היופי שלה, המכון שנמצא בביצרון שבדרום הוא ללא ספק החלום שאותו רצתה להגשים.

 

במכון הקוסמטיקה ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים כגון : טיפולי פנים, עיצוב גבות, הרמת ריסים, ליזר, ציפורניים ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

המכון נותן שירות לכל המינים ומשרת מעל 1200 לקוחות מאושרים ומאושרות, אחת לחודש מתנדבת טל בעמותת קשישים שנקראת "מייסדים" , לשם היא מגיעה עם מטפלות ודואגת לטיפולי פנים מפנקים למעל 80 קשישים.

 

בנוסף לעיסוקיה הרבים, בשנה האחרונה ילדה טל תינוקת ראשונה, זה לא מנע ממנה להמשיך לעסוק במה שהיא אוהבת וכמובן להיות אמא קשובה ואוהבת לבת שלה.

 

צילום: יח"צ

 

לאחרונה השיקה טל את מותג מוצרי הקוסמטיקה והביוטי החדש שלה- "AMOR".

המותג "AMOR"  מביא איתו מוצרי ביוטי וקוסמטיקה ברמות הכי גבוהות שיש, מוצרים שנעשו בקפידה וחשיבה רבה בכדי להביא את המוצרים הכי חשובים לאישה, בין המוצרים ניתן למצוא מייק אפ שקוף ועמיד במים, חומר מיוחד לעיצוב הגבות, טינט ועוד מגוון רחב של מוצרים.