כותרות אחרונות
Search

גולדה משיקה: "פחזנית "pink golda" אחת מתשע"

פחזנית אחת מתשע – צילום: אמיר מנחם

 

 

גולדה משיקה: "פחזנית   אחת מתשע"

לרגל חודש המודעות לסרטן השד – רשת הגלידריות הישראלית גולדה, משיקה מהדורת פחזניות של מותג הקינוחים של הרשת  ובשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

במהדורה: 9 פחזניות ורק אחת מהן בצבע ורוד.

 

פחזנית אחת מתשע – צילום אמיר מנחם

 

רשת הגלידריות הישראלית "גולדה" המובילה מגמות קולינריות חדשניות, יוצאת מזה שנה שנייה במיזם חברתי ובשיתוף עמותת "אחת מתשע", במסגרתו פועלת להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של סרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה, 10% מסך המכירות של "פחזנית אחת מתשע" תתרם לעמותה על ידי רשת גולדה.

 

לרגל "החודש הוורוד", גולדה משיקה מהדורת פחזניות מיוחדת "פחזנית אחת מתשע", הכוללת 9 פחזניות מפנקות- 8 פחזניות וניל, ורק אחת מהן בציפוי ומילוי שוקולד רובי ותות בצבע ורוד, המזוהה עם עמותת "אחת מתשע" ועם חודש המודעות הבינלאומי. מטרת המהדורה היא לחזק את המסר של העמותה המתייחסת לסטטיסטיקה ובכך לסייע ולהניע בהעלאת המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת. 

 

פחזנית אחת מתשע – צילום: אמיר מנחם

 

טלי רוזין, מנכ"לית עמותת אחת מתשע: "עמותת אחת מתשע שמחה לשתף פעולה, זו השנה השנייה ברציפות, עם רשת גולדה, שהשנה אף הגדילה לעשות ויזמה מהלך ייחודי ומתוק. פחזנית אחת מתשע תאפשר לנו להגיע לנשים בכל רחבי הארץ עם המסר החשוב של גילוי מוקדם ושמירה על הבריאות בכלל". 

 

טליה מרדר, מנהלת מערך התקשורת והשיווק בקבוצת "ANITA" וגלידה "גולדה": "אנו ברשת גולדה הישראלית שמחים וגאים להיות שותפים למהלך חשוב זה עם עמותת 'אחת מתשע'. זוהי השנה השנייה שאנו פועלים יחדיו להגברת המודעות לגילוי מוקדם, ומקווים שביחד נוכל לתרום לנושא ולעודד את הקהל הרלוונטי ללכת להיבדק. גם השנה, כל סניפי רשת גולדה ירתמו לשיתוף הפעולה עם העמותה עם מהדורת הפחזניות המיוחדת שיוצרה במיוחד למטרה חשובה זו, ומוכיחה איך חדשנות מוצרית יכולה להעביר מסר עם ערך בצורה יצירתית ונוגעת ללב".

 

פחזנית אחת מתשע – צילום אמיר מנחם

 

קבוצת "ANITA", הבעלים של רשת גולדה, מייצרת את כל חומרי הגלם במפעלים בארץ שבבעלותה בכפר ויתקין וברעננה, החל מהגלידה ועד למוצרי מותג הפטיסרי "PINK GOLDA" המציע למעלה מ-100 מוצרי קינוחים איכותיים ומובחרים בטעמי הגלידה של הרשת, ותוך שימוש בחומרי הגלם של הגלידה.

 

"פחזנית אחת מתשע" במהדורה מוגבלת תהיה זמינה למכירה החל מה- 20.10.22 בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית וכן באפליקציית המשלוחים של גולדה.

 

מחיר המהדורה: 29 ₪.

 

@golda.glida |  @pink_golda |  @oneinnine