כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – תחליף חלב אורגני של המותג הבריטי המוביל "RUDE HEALTH".

צילום: באדיבות "אילטיאנו אחזקות"

 

חדש על המדף – תחליף חלב אורגני של המותג הבריטי המוביל "RUDE HEALTH".

חברת "איטליאנו אחזקות", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון תשיק לראשונה בישראל את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים של המותג הבריטי המוביל "RUDE HEALTH".

 

חברת "איטליאנו אחזקות" תשיק את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג המוביל RUDE HEALTH ותציע מגוון תחליפי חלב אורגניים וכשרים בטעמים חדשניים לראשונה בישראל.

 

סדרת משקאות תחליפי החלב של "RUDE HEALTH" שתושק בישראל כוללת טעמים ייחודיים, ביניהם: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים.

 

צילום: באדיבות "אילטיאנו אחזקות"

 

 

משקאות תחליפי החלב של "RUDE HEALTH" פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/משמרים/צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים.

 

המותג "RUDE HEALTH" נוסד בשנת 2005 בלונדון וזמין כיום במעל 45 מדינות ברחבי העולם עם נתחי שוק משמעותיים בהם הוא פעיל.

 

חברת "איטליאנו אחזקות" תשיק את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג המוביל "RUDE HEALTH" ותציע מגוון תחליבי חלב אורגניים וכשרים בטעמים חדשניים לראשונה בישראל.

 

סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים של "RUDE HEALTH" שתושק בישראל כוללת: משקה שקדים, משקה אורז חום, משקה אגוז נמר, משקה סויה ומשקה שקדים ושיבולת שועל קלויים.

 

משקאות תחליפי החלב של "RUDE HEALTH" פותחו כחלופה טעימה ובריאה לחלב, כך שהם מתבססים רק על מרכיבים איכותיים וטבעיים, ללא חומרים מסמיכים/משמרים/צבעי מאכל וללא חומרי טעם וריח ותוספים אחרים.

 

יניב איטליאנו – צילום: באדיבות "איטליאנו אחזקות"

 

יניב איטליאנו, מנכ"ל ובעלים של חברת "איטליאנו" מסר: "אנו גאים ונרגשים לחתום על הסכם הפצה ושיווק בלעדי בישראל של המותג הבריטי המוביל "RUDE HEALTH". בשלב ראשון נשיק בישראל את סדרת משקאות תחליפי החלב האורגניים הנמכרת ביותר בבריטניה וברחבי אירופה של המותג ונציע מגוון טעמים חדשניים וייחודיים שטרם נראו בישראל. בהמשך המהלך נשיק עוד מוצרי מזון חדשניים ומהפכניים נוספים של המותג "RUDE HEALTH"."

 

מאט בודן, ראש אגף השיווק של RUDE HEALTH מסר: "השקת המשקאות הזו ממש מרגשת עבורנו. אנחנו נרגשים להגיע לצרכנים חדשים בישראל את מגוון משקאות תחליפי החלב האורגניים והטעימים שלנו ולהמשיך את המשימה העיקרית של החברה בהפחתת צריכת חלב הבינלאומית ומעבר לתחליפים איכותיים ובריאים."

 

טווח המחירים של משקאות תחליפי החלב האורגניים של  12-15 ₪.

 

את משקאות תחליפי החלב האורגניים של "RUDE HEALTH" ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות: שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, טיב טעם, חצי חינם, קשת טעמים, דור אלון, סטופמרקט, ניצת הדובדבן, נתיב החסד, סופר יודה ועוד רשתות רבות.

 

תחליף חלב – צילום: באדיבות "אילטיאנו אחזקות"

 

בנוסף, ניתן להשיג את משקאות תחליפי החלב האורגניים של "RUDE HEALTH" – נטורלה במגוון רחב של קמעונאים בשוק הפרטי בפריסה ארצית ואתרי און ליין מובילים כגון כרמלה, נוי השדה ועוד…

 

אודות "RUDE HEALTH":

המותג "RUDE HEALTH" נוסד בשנת 2005 בלונדון וזמין כיום במעל 45 מדינות ברחבי העולם עם נתחי שוק משמעותיים בהם הוא פעיל. ב- "RUDE HEALTH" אין עניין לעשות חיקויים חיוורים של חלב. לכל המשקאות נטולי החלב של החברה יש טעמים בהירים ונועזים העשויים לחלוטין מחומרים טבעיים, טעימים מספיק כדי ללגום מהקופסה.

 

המשימה של החברה היא להפוך את הבחירה הבריאה לחגיגה, לא להקרבה וכך לסייע בהפחתת צריכת החלב הבינלאומית ומעבר לתחליפים איכותיים ובריאים. זו הסיבה שהחברה עושה שימוש רק במרכיבים טבעיים, הגדלים בצורה הטובה והאיכותית ביותר. כמו כן, החברה מקפידה לתרום 5% מהרווחים השנתיים שלה לצדקה.

 

אודות חברת "איטליאנו אחזקות":

חברת איטליאנו אחזקות הוקמה על ידי איש העסקים יניב איטליאנו במטרה לשפר את איכות החיים של הצרכן הישראלי על ידי היצע רחב של מוצרים ייחודיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים בעולם.

 

החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי איכות של מותגים מובילים פורצי דרך בסגמנטים של מוצרי צריכה טבעוניים, אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וחלבון.

 

חזון החברה לפעול ולהביא לשינוי בהרגלי הצריכה באורח החיים הישראלי, על ידי ייבוא מוצרי איכות נגישים לכלל האוכלוסייה. כל מותגי החברה, מגיעים מתוך חשיבה על רמת חיים טובה ובריאה יותר כחלק ממגמת הבריאות העולמית. איטליאנו רואה בחדשנות מרכיב עיקרי בכל הפעילות שלנו ופועלת בכדי לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר עם המוצרים האיכותיים ביותר.

 

אתר החברה: https://www.italiano-ltd.co.il/