כותרות אחרונות
Search

ג'נרל מילס משיקה קטגוריה חדשה של עוגות אישיות בפיתוח חדשני

ג'נרל מילס מפתיעה שוב ומשיקה קטגוריה חדשה של עוגות אישיות בפיתוח חדשני וראשון מסוגו: FIBER ONE עוגות אישיות רכות ב-90 קלוריות!
משיקה בנוסף שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה –"סימון בחזית האריזה" המאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן

ג'נרלס מילס ישראל, מרחיבה את פעילותה ומשיקה היום (10.5) מוצר חדש וראשוני מסוגו FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות רכות ב- 90 קלוריות בלבד. המוצר החדש מועשר בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים תזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין  25 ל- 30 גרם ליום.                                   

ממחקר נילסן לשנת 2014, עולה כי למזונות בריאים ישנה השפעה משמעותית בהחלטת הקנייה של הצרכנים.  עוד עולה מהמחקר כי בין הרכיבים הבולטים ביותר שאותם מחפש הצרכן במזונות שהוא צורך, נמצא הסיבים התזונתיים במקום הראשון ואחריו רכיב החלבונים.

ה- FIBER ONEמספק מענה לצורך "בחטיף מתוק, מפנק טעים ומשביע מחד, ומאידך עם ערך קלוריות נמוך", מדובר בצורך מרכזי שקיים בקרב אוכלוסיית שומרי המשקל שעד כה לא קיבלה מענה הולם בגזרת המתוקים.   בשלב ההשקה העוגות האישיות ישווקו בשני טעמים: בראוניז שוקולד ולימון ובהמשך תורחב הקטגוריה לטעמים נוספים. ה- FIBER ONE ימכרו במארז המכיל 5 יחידות של עוגות אישיות, בכל רשתות השיווק ובחנויות הנוחות. המחיר המומלץ לצרכן: 19.90 ₪  למארז.

פיתוח ה- "FIBER ONE"הוא חלק ממטרת העל המנחה את ג'נרל מילס לכל אורך הדרך, לייצר חדשנות ובשורה אמיתית בכל השקת מוצר חדש, ולהציע לצרכנים מוצרים איכותיים יותר, בעלי ערכים תזונתיים חיוניים, תוך שמירה על טעם מצוין.  העלייה במודעות של הצרכנים לאורח חיים בריא ובכלל זה למודעות לרכיבים לא בריאים, אלרגיות ועוד, הובילה להגברת הדרישה של הצרכנים למידע מפורט ומעודכן על מוצרי המזון שהם צורכים. הצגת מידע זה משפיעה באופן ניכר על תפיסתו של הצרכן למוצר ולהחלטת הקנייה.

כמענה לצורך זה משיקה החברה בנוסף ל- FIBER ONE, שיטת סימון ערכים תזונתיים חדשה המקובלת באירופה, וידועה בשם Front of pack nutrition label (סימון בחזית האריזה) שתיושם כבר במוצר החדש, ותתווסף לסימון התזונתי הרגיל המופיע בצד האריזה. השיטה החדשה מאפשרת שקיפות מקסימאלית כלפי הצרכן, בכך שהיא מציגה את הערכים התזונתיים בחזית, כמו למשל: כמויות של אנרגיה (קלוריות), סך השומנים (גר'), חומצות שומן רווית (גר'), סוכרים (גר') ונתרן (מ"ג).

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק ג'נרל מילס ישראל: "אנו גאים להיות המדינה השנייה אחרי אנגליה שמשיקה את הפייבר 1, הצלחתו הגדולה בארה"ב ובאנגליה נובעת בעיקר מזיהוי צורך עצום של צרכנים למשהו מתוק בסוף היום, כידוע הצלחה מונעת מיצירת הזדמנויות חדשות. עד כה שוק חטיפי הגרנולה נתן מענה לתחליף לארוחות בוקר, נשנוש בין הבוקר לצהריים או לאחר ארוחת צהריים.  עוגות האישיות פייבר 1, מגיעות בשני טעמים נפלאים: בראוניז שוקולד ולימון,  ומיועדות לארוחת ביניים בשעות הערב או כשמתחשק משהו מתוק ליד הקפה אך מאפשר לשמור על הגזרה ו/או המשקל". 

והוסיפה: "אנו בג'נרל מילס החלטנו הפעם לנקוט באסטרטגיית השקה השונה מהרגיל, ללא קמפיין טלוויזיה, רדיו או שילוט חוצות.  אלא  באסטרטגיה שמתמקדת בטעימות ישירות  לקהלי היעד.  זאת כדי לייצר אינטראקציה אמיתית עם הצרכנים דרך חוש הטעם,  מתוך הבנה שהטעם הוא זה שלמעשה משפיע  על תפיסת המוצר ועל החלטת הרכישה.  אני מאמינה שהשקת הפייבר 1, עוגות אישיות ב 90 קלוריות תעשה מהפכה בקטגוריה ותגרום לגידול משמעותי". 

ג'נרל מילס ישראל ממשיכה כל העת לספק את המוצרים החדשניים והמובילים בעולם בתחום המזון מתוך מחויבות של החברה להביא את הבשורה בהתאם למאפייני הצרכנים.                         
ממחקרים שערכה החברה עולה כי, ערך הבריאות והשמירה על המשקל חשוב מאוד לצרכנים ונתפס אטרקטיבי במיוחד בקרבם. כיום בישראל המודעות לתזונה בריאה עולה יותר מתמיד, והצרכנים מקפידים על איכות המוצרים אותם הם צורכים באופן יומיומי. עוד עולה מהמחקר כי, 28% מהארוחות ביום הם נשנושים אשר נובע בעיקר בשל יום העבודה הארוך בישראל ולכן תרבות האכילה בין הארוחות בעליה. FIBER ONE"" מציע חלופה מצוינת לצורך הגובר של אכילה בין הארוחות, בעיקר בשעות הערב בשל היותו עשיר בסיבים תזונתיים מספק תחושת שובע לאורך זמן, וגם בעל ערך קלורי נמוך.

fiber 1


טרנד הבריאות בישראל ממשיך להתחזק באופן עקבי ולייצר כל העת מגמות וטרנדים חדשים, החל מתחום התזונה ומוצרי מזון בריאים ועד לסוגי הדיאטות ושיטות לשמירה על המשקל למיניהם המקיפים אותנו לאחרונה מכל עבר.

עפ"י נתוני המכון למדדי בריאות והערכה IHME של אוניברסיטת וושינגטון (2014),  שבדק את מצב העודף המשקל בעולם ובישראל עולה כי, המצב בארץ אינו שונה באופן מהותי ממדינות רבות במערב. ישראל ממוקמת במקום סביר באמצע, מתוך 188 המדינות שנבדקו. על פי המחקר, שיעור עודף המשקל אצל מבוגרים בישראל עומד על 57%, גבוה יותר מזה שבמדינות דוגמת שוויץ (50%), הולנד (52%), איטליה (54%), רוסיה ופולין (59%), אולם נמוך ביחס למדינות כמו קנדה (58%), אוסטריה (63%) בריטניה (63%) וניו־זילנד (66%). עוד עולה מהמחקר, שמחצית מהנשים בישראל מדווחות כי הן עושות היום דיאטה (48%) לעומת 52% שמתכננות לעשות דיאטה בקרוב.

ישראל היא המדינה השנייה באירופה אחרי אנגליה שמשיקה את FIBER ONE.  באנגליה המוצר זכה להצלחה רבה
בזמן קצר יחסית לאחר ההשקה, שהביאה איתה קהלי יעד חדשים לקטגוריית חטיפי הדגנים. 37% מצרכני FIBER ONE הגיעו מחוץ לקטגוריה של "שומרי משקל" (מוצרים עד 100 קלוריות), וכ- 24% מהם הגיעו מחוץ לקטגוריה של חטיפי דגנים בכלל. גם בארה"ב  תפס ה- FIBER ONE תאוצה מאז השקת הבראוניז ב-2011, והפך לכוכב הבולט של המותג אשר הביא לגידול של 38% במכירות ב 3 השנים הראשונות. המוצר הגדיל את כל הקטגוריה בארה"ב  ב 5% בעיקר בשל הזדמנויות הצריכה.

אודות

חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק, והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.