כותרות אחרונות
Search

"דאסו סיסטמס" זוכה לדירוגים הגבוהים ביותר במדדי הקיימות הגלובליים לשנת 2022.

צילום: יח"צ

 

"דאסו סיסטמס" זוכה לדירוגים הגבוהים ביותר במדדי הקיימות הגלובליים לשנת 2022.

 

  • זו השנה השניה ברציפות, שבה "דאסו סיסמטמס" נכללת במדד הקיימות של דאו ג'ונס (DJSI) ב-1% העליון בתחום התוכנה.
  • הישגים נוספים בשנת 2022: החברה דורגה כמובילה עם דירוג AAA של MSCI ESG וכן זוכה לדירוג פלטינה במבדק EcoVadis.
  • הישגים אלה מסמנים שנה של הגברת המחויבות החברתית והסביבתית של "דאסו סיסטמס".

 

דאסו סיסטמס זוכה לציונים הגבוהים ביותר במדד הקיימות המוביל לאחריות חברתית וסביבתית לשנת 2022. החברה מסכמת שנה שבה הונחו אבני דרך משמעותיות בביצועי החברה בתחום ההשקעות האחראיות.

 

זו השנה השניה ברציפות, שדאסו סיסטמס נכללות במדד הקיימות של דאו ג'ונס (DJSI) שמציב אותה השנה ב-1% העליון בתחום חברות התוכנה ובמקום הרביעי מתוך 332 חברות.

 

מדובר באחד המדדים היוקרתיים ביותר למדידת אמות מידה לאחריות סביבתית של חברות ברחבי העולם.

בקריטריון ב-ESG (השקעות אחראיות) החברה משפרת את ביצועיה ב-8 נקודות לעומת 2021, כאשר ההתקדמות הרבה ביותר נרשמת בניהול חדשנות, מדיניות סביבתית, ניהול מערכות וטיפוח הון אנושי.

 

צילום: יח"צ

 

בנוסף לדירוג במדד DJSI, דאסו סיסמטס מקבלת לראשונה דירוג AAA של MSCI ESG, וזוכה להכרה כמובילה ("leader") בתעשיית התוכנה והשירותים. מדדי MSCI ESG בוחנים את עמידותה של חברה מול סכנות ESG בטווח הארוך.

דירוג AAA לעומת AA בשנת 2021 ניתן לחברה כהכרה במחוייבותה לאתיקה עסקית ולשימור וטיפוח עתודה ניהולית.

 

ברשימת ההישגים לשנת 2022 נכלל גם ציון "מדלית פלטינה" מטעם מבדק האחריות התאגידית EcoVadis, הבוחן קריטריונים של סביבה, עבודה, זכויות אדם ורכש בר קיימא.

 

החברה ממשיכה גם ב-2022 להיכלל במדד Euronext Eurozone ESG (Large 80), וזאת בזכות דירוגה במקום ה-6 בסקטור התוכנה ע"י סוכנות הדירוג Vigeo Eiris וכן במדד FTSE4Good.

 

"דיווח בנושא האחריות הסביבתית, החברתית והתאגידית  (ESG) מוגדר בעדיפות בדאסו סיסטמס. הנושא חשוב במיוחד למימוש החזון של דאסו סיסטמס להיות שותף מוביל ומהימן להמציא מחדש כלכלה בת קיימא, באמצעות הידע, כח האדם ובאמצעות חוויות התאום הוירטואלי שלנו, שמסייעת למעל 300,000 לקוחות ב-12 תעשיות ברחבי העולם" אמרה פלורנס ורזלן, סמנכ"לית בכירה, תעשייה, שיווק וקיימות, דאסו סיסטמס. אנחנו נמשיך את תנופת ההישגים של שנה זו. נמשיך לפעול למודעות לקיימות, לפתרונות ונמשיך לעסוק בזה בתוך החברה עם העובדים והלקוחות שלנו ובכל רחבי האקוסיסטם הגלובלי של החברה. כל פעולה שלנו עומדת בחזון החברה להרמוניזציה אדם-טבע-מוצר.

 

בנוסף להישגים שנרשמו בתחום הESG, דאסו סיסטמס שבה ואישרה את מחוייבותה לקיימות בשנת 2022 כאשר השיקה את פתרון מדידת מחזור החיים על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE המאפשר ללקוחות למדוד את ההשלכות הסביבתיות של המוצרים והתהליכים שלהן.

מינויו של פיליפין דה ט'סרקלס ל-Chief Officer לנושא קיימות, החתימה על מחוייבות לנושא האקלים והצהרת המחוייבות בועידת האקלים COP27.