כותרות אחרונות
Search

דאסו סיסטמס מרחיבה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE לתכנון ותפעול שרשרת אספקה עם רכישת Ortems

דאסו סיסטמס מרחיבה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE לתכנון ותפעול שרשרת אספקה עם רכישת Ortems

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הודיעה על חתימת הסכם לרכישת המניות של  חברת Ortems, ספקית מובילה של תוכנה באתרי לקוחות ובענן לתזמון קיבולת ייצור תחת אילוצים ושיגור מוצרים.

הרכישה של Ortems, שמרכזה בעיר ליון שבצרפת, תרחיב את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס ואת פתרונות התעשייה הייעודיים שלה, לדור הבא של ייצור, שרשרת אספקה ומשלוחים. הפתרון יחזק את יכולות תכנון ותזמון הייצור יחד עם יכולות אפליקציית DELMIA Quinting לתכנון וניהול שרשרת אספקה, כדי לתכנן, לבצע ולטייב פעילויות תעשייתיות גלובליות בתעשיות ייצור.

Ortems משלימה את יישומי מותג DELMIA של דאסו סיסטמס, כולל DELMIA Apriso, אשר מציעים חוויה ייחודית לכל המשתמשים בייצור דיגיטלי – כולל ניהול פעילות הייצור, ופעילויות תכנון שרשרת האספקה והתפעול, בהתבסס על מודל נתונים אחיד.

פתרונות Agile Manufacturing ו- PlannerOne של Ortems משמשים בניהול פעילות ייצור במפעלים חכמים, בהם מערכות IT מסונכרנות-היטב של הייצור, תומכות היטב בקשר בין תכנון וירטואלי וייצור הפיזי. יותר מ- 16,000 משתמשים בפתרונות החברה ב- 60 מדינות, בתעשיות חלל ותעופה, רכב, ציוד תעשייתי, היי-טק, מדעי החיים, וחברות תעשייתיות למוצרי צריכה ואריזות, כדי לתכנן את ריצות הייצור היומיות שלהם. בין לקוחות החברה: AIA, Almirall, Courvoisier, Deput, Eckes Granini, Europastry, GE Power, Givaudan, Heineken, Knauf, Mecaplast, Merck Serono, Nexans, Monin, Sanofi, Sidel, Solvay  ו-  Thalès.

הכנסות Ortems ב- 2015 היו קרובות ל- 5 מיליון יורו.

"המשמעות של אומנות הייצור כיום היא המצאה רציפה והמצאה מחדש. פלטפורמות לחדשנות מתקדמת ולשיתופיות, אשר מחברות יחד מוחות גדולים, רעיונות, פתרונות ומידע, מאפשרות זאת", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "בקצת יותר מעשור אחד, הצוות המוכשר ביותר של Ortems פיתח סביבה המקיפה טכנולוגיה,  לקוחות ושותפים במגזר מתמחה זה, עבור חברות גדולות ובינוניות. אנו מברכים על תרומת Ortems לפלטפורמת 3DEXPERIENCE כשאנו משלימים ומרחיבים את חווית הייצור עבור לקוחותינו".

daso 6

מטבעם, מפעלי ייצור אינם יציבים, עקב עצירות של מכונות הייצור, מחסור בכוח אדם ומיומנויות עבודה וכישורים, שינויים בלתי מתוכננים  והפרעות בשרשרת האספקה.

Ortems מספקת כלי תמיכה בתזמון החלטות כדי לשכך את המורכבויות בעסק וליצירת לוח זמנים אופטימלי באמצעות סימולציות בלתי מוגבלות של "מה אם", שינויים אינטראקטיביים מידיים, ניתוח השפעות וניהול של חריגים – לתמיכה בביקושים ובלוחות זמנים לייצור בטווח קצר ובינוני. משתמשים יכולים לבצע אוטומציה, אופטימיזציה, והשוואה של לוחות זמני ייצור כדי לעמוד בתאריכי אספקה, ולהגדיל ניצולת משאבים ורווחיות.

"Ortems היא אבן יסוד ביכולת של עסקים להפוך לזריזים יותר וממוקדי-ביקוש, תוך אופטמיזציה של כסף ונכסים. כמו כן, החברה מספקת מענה יעיל לאתגר של סנכרון רציף בין ספקי Tier 1 ודרישות קווי ההרכבה של יצרני OEM", אמר פרדריק מרקוט, מנהל שרשרת אספקה בכיר בקבוצת Mecaplast. "בחרנו ב- Ortems במטרה לבצע סטנדריזציה ואופטימיזציה בלוחות הזמנים של תהליכי ייצור לרוחב 26 מפעלי ציוד הרכב שלנו ב- 18 מדינות. לאחר שלב ראשון של אימות ובחינת מודל הליבה באחד ממפעלינו בספרד, כבר הותקנה המערכת בהצלחה ב- 15 מפעלים שלנו בשלוש יבשות, בתוך 10 חודשים בלבד".

"יצרנים בתעשיות של ייצור בודד או באצוות עומדים בפני אתגרים קריטיים בגלל הגלובליזיציה הגוברת, ומחפשים דרך להישאר בראש בשוק גלובלי תחרותי באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית", אמר רנה דסיין, נשיא ומנכ"ל Ortems. "כחלק מדאסו סיסטמס, אנו יכולים לספק מערך פתרונות ייחודי לניהול הייצור, אשר סוגר את הפער בין תהליכי התכנון לבין הייצור בפועל ברצפת הייצור, ומאפשר תכנון שרשרת האספקה בפעילות גלובלית. יצרנים יכולים להגיב במהירות לדרישות המשתנות של הלקוחות באמצעות אסטרטגיות ייצור אג'ילי, עם מפעלים גמישים, מרושתים, ברי קיימא וחכמים".

"תכנון מתקדם ואופטימיזציה של לוחות זמנים על פי מגבלות הם מרכיבים חיוניים ליצירת ערך גבוה יותר ממערכות ייצור. המחקר שלנו מראה כי ניתן לשפר את זמני האספקה באופן משמעותי", אמר מתיו ליטלפיד, נשיא ואנליסט ראשי בחברת המחקר LNS Research. "הרכישה של Ortems על ידי דאסו סיסטמס היא המשך ברור לאסטרטגיה שלה להתרחב מעבר לסימולציות ייצור, ולטפל במערך שלם של דרישות בתכנון ותפעול הייצור".

"לפני שלוש שנים בחרה איירבוס הליקופטרים ב- Ortems כמערכת מרכזית לתכנון תחת אילוצים", אמר קסאוויר מתיאס, מוביל רכש אפליקציות עסקיות ביצרנית המסוקים. "לאחר מספר פרויקטים של הטמעה במגוון תחומים תפעוליים סביב אותה מערכת יישומים, Ortems מוטמעת באופן מלא בנוף מערכות המידע שלנו, כשהיא מחוברת היטב ל- SAP ERP. מתכנון מכירות ותפעול ועד לפעולות ייצור יומיות, בקרוב תהיה Ortems הכלי היחיד שלנו לתמיכה באתגרים הקשורים באופטימיזציית תכנון".