כותרות אחרונות
Search

דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8" נפגש עם קצין מילואים ראשי תא"ל בני בן ארי.

בתמונה מימין לשמאל : אריאל חיימון סגן יו"ר של צו 8, תא"ל בני בן ארי, דביר אינדיג יו"ר צו 8 – צילום יח"צ 

 

דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8" בפגישה עם קצין מילואים ראשי תא"ל בני בן ארי: "עובדים רבים המשרתים במילואים מוצאים עצמם מפוטרים ממקום עבודה בשל השירות במילואים ורבים נמנעים לציין בראיונות עבודה כי הם משרתים במילואים כדי לא לפגוע בסיכוי לקבלת המשרה".

 

דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8": "המעסיקים לא רוצים לקבל לעבודה חיילי מילואים, לאור העבודה שמעסיק נאלץ לספוג כ- 30% מעלות השכר הברוטו של עובדים שמשרתים במילואים חייבים לשנות את התקנות בנושא".

 

מנהלי עמותת "צו 8" – עמותה הפועלת למען משרתי המילואים בישראל נפגשו עם קצין מילואים ראשי תא"ל בני בן ארי במטרה לעלות לפניו את הנטל הגדול של משרתי המילואים ועל כך עובדים רבים המשרתים במילואים מוצאים עצמם מפוטרים ממקום עבודה בשל השירות במילואים ורבים נמנעים לציין בראיונות עבודה כי הם משרתים במילואים כדי לא לפגוע בסיכוי לקבלת המשרה.

 

בתמונה מימין לשמאל : אריאל חיימון סגן יו"ר של צו 8, תא"ל בני בן ארי, דביר אינדיג יו"ר צו 8 – צילום יח"צ 

 

דביר אינדיג יו"ר עמותת "צו 8" ציין: "שיש גם בעיה לסטודנטים המשרתים במילואים ויש לחייב מוסדות אקדמיים ללכת לקראתם שהם יוכלו ללמוד גם בזום.

 

נקודה נוספת שעלו מפני קצין מילואים ראשי הייתה הרחבת הנחות ארנונה לא רק למפקדים אלא לכל משרתי המילואים (25% הנחה)".

 

אינדיג ציין עוד: "שלאור העבודה שהמעסיקים לא רוצים לקבל לעבודה חיילי מילואים, לאחר שמעסיק נאלץ לספוג כ- 30% מעלות השכר הברוטו של עובדים שמשרתים במילואים חייבים לשנות את התקנות בנושא".