כותרות אחרונות
Search

דוגמנית העל STAZ LINDES (סטאז לינדס) נבחרה להיות שגרירת האיפור החדשה של איב סן לורן

דוגמנית העל STAZ LINDES (סטאז לינדס) נבחרה להיות שגרירת האיפור החדשה של איב סן לורן

דוגמנית העל, סטאז לינדס, בת ה-24, גיטריסטית רוק, צלמת ואחת הנשים המשפיעות נבחרה ע"י חטיבת היופי של איב סן לורן כשגרירת האיפור החדשה.

לינדס, נולדה בלונדון, התגלתה בסנטה מוניקה וכיום תושבת לוס-אנג'לס. סטאז היא בתו של הגיטריסט של להקת דייר סטרייטס, האל לינדס – וחברה בלהקת הבנות הפאנקיסטית Paranoyds. המוסיקה זורמת בעורקיה, מגדירה את הסגנון שלה ומנחה את אהבתה לז'קטים מעור ולבגדי וינטג' צבאיים – ולמראות נועזים וחצופים של שפתיים ועיניים.

sanloren-2

צילום: יח"צ חו"ל איב סאן לורן

לינדס מייצגת נאמנה את הנשיות החזקה של היום, ובכך מתאימה באופן מושלם לחטיבת היופי באיב סן לורן: קלאסית ומהממת, עם שפתיים מלאות ומרשימות להדהים. המנכ"ל הבינלאומי של חטיבת היופי באיב סן לורן ,סטפן בזי, סיפר השבוע על בחירת לינדס לשגרירה: "לינדס היא ההתגלמות הנפלאה של המותג – אמנית מבריקה, נאמנה לעצמה וסמל הדור אותו היא מייצגת. באמצעות כישוריה הרבים היא משפיעה על מיליוני נשים ברחבי העולם".

 

סטאז לינדס על בחירתה כשגרירה: "בשנות לימודיי בתיכון, חיקיתי את סגנונן של שחקניות צרפתיות משנות ה-60 "אותן שחקניות שמר סן לורן הלביש. כך שתמיד הרגשתי חיבור טבעי למותג. בעיניי, חטיבת היופי באיב סן לורן מתאפיינת ברוח צעירה, אדג'ית ויוקרתית – אני כל כך מתרגשת להצטרף אליה כשגרירת האיפור של המותג." 

sanloren-1

צילום: יח"צ חו"ל איב סאן לורן

 

בקרוב נראה את סטאז לינדס בקמפיין הראשון שלה לחטיבת היופי באיב סן לורן, לרגל השקת סדרת שפתונים חדשה בעולם ובישראל.