כותרות אחרונות
Search

"זמן שמים" ספר חדש של הסופרת מיכל כהן – חי

  ספרה החדש של מיכל כהן-חי "זמן שמים" מעודד את המין הנשי לצאת למסע שמתחיל בילדות ועד ההתמודדות עם חיי היום יום
(כעת על מדפי רשת סטימצקי)

מיכל כהן-חי:"כל אישה צריכה מחברת משלה. לעצור, להתבונן להתחבר, לצמוח ולכתוב את "זמן שמים" שלה. לייצר לעצמה שקט שיאפשר לקול האמיתי שלה להישמע" 

 

לפני פחות מ- 4 שנים התאלמנה מיכל ומתוך השבר הגדול והקושי נולד הספר "זמן שמים", כמעיין מדריך ייחודי לתרגול רגשי ורוחני לנשים. מיכל כהן חי התוודעה אלינו כשחיברה את ספר הילדים המיתולוגי "תפילילה" (יחד עם מאיה חנוך), כיום היא סופרת, מרצה, יועצת, מנחה מפגשי נשים וסדנאות מודעות וכתיבה.

zmanshamim-2

צילום: יח"צ

החיים של מיכל כהן-חי נשמעים כמו מסע בלתי אפשרי… מיכל אם לארבעה מבני ברק, איבדה את בעלה לפני כשלוש וחצי שנים. אירוע משמעותי ששינה את חייה והביא אותה לכתיבה יומיומית של "זמן שמים". מתוך הדברים שנכתבו בזמן שחוותה את האובדן והשכול לצד העבודה עם נשים רבות ומתוך ההתבוננות, ההתמודדות האישית והמקצועית אספה מיכל כלים לכתיבת המדריך השלם לתרגול רגשי ורוחני לנשים. במדריך מציגה מיכל חיבור לבינה יהודית, דיוק והשראה למסע החד פעמי והמופלא  של כל אישה באשר היא.

 

את בעלה איבדה בבית ..ובמהלך הדקות הגורליות ששהתה עמו בביתם עד שהגיע הצוות הרפואי, חוותה מיכל חוויה רוחנית שגרמה לה לשתי תובנות מרכזיות: ראשית, להבין שאין לנו זמן ושנית, אין לנו את הפריבילגיה לפחד. בספרה החדש "זמן שמים" היא הופכת תובנות אלו לכלים מעשים המאפשרים לכל אישה להתחבר לעצמה, לזמן ולמקום ולא לתת לדברים לעבור לידה.

 

zmanshamim-1

צילום: יח"צ

הספר " זמן שמים" של מיכל כהן חי  הוא הזמנה למרחב של הקשבה ומודעות לכל אישה באשר היא. הוא מציע חיבור לזמנים לתחנות ומצבים בחיי אישה כמו: ילדות, זוגיות, היריון, אימהות, ילדים.  הוא יאפשר לה לייצר שקט שיאפשר לקול האמיתי להישמע , לקול הפנימי שיזמין יצירתיות בחיים ויאפשר לפעול מתוך עוצמה נשית , הספר משלב קטעים מהיומן האישי של מיכל ומ"הזמן שמים" הפרטי שלה.

 

זהו ספר נוסף מהספריה של "מדיה 10"- הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים בתחומם הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. http://www.media-10.co.il/