כותרות אחרונות
Search

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" מקימה את מרכז הפעילות הארצי החדש של חב' MAN

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" מקימה במתחם מעוין שורק בראשל"צ את מרכז הפעילות הארצי החדש של חב' MAN בישראל בהשקעה של כ-90 מיליון ₪.


מרכז הפעילות הארצי של
MAN מוקם על שטח של 21 דונם במתחם "מעוין שורק" בראשל"צ, מתוכם 7000 מ"ר בנוי והוא ירכז את מרכז השירות, תצוגה ומכירה של המשאיות והאוטובוסים, פחחיה, צבעייה, פנצ'רייה ועוד.

.

צבי נטע, יו"ר "מכשירי תנועה": "ההחלטה להקים מרכז פעילות חדש לחב' MAN (פי-3 בגודלו מהמרכז הקיים) נובע מהגדלת המכירות של חב' MAN בישראל, המצריך הגדלה ושיפור של יכולות השירות".

.

חב' "מכשירי תנועה ומשאיות"  תקים במתחם מעיין שורק בראשל"צ את מרכז הפעילות הארצי של חב' MAN בישראל, בהשקעה כוללת של כ-90 מיליון ₪ (מתוכם 50 מיליון ₪ שווי הקרקע, שנרכשה לפני מספר שנים).

.

מרכז הפעילות הארצי של MAN מוקם על שטח של 21 דונם, מתוכם 7000 מ"ר בנוי והוא יכלול את מרכז השירות, תצוגה ומכירה של המשאיות והאוטובוסים, פחחיה, צבעייה, פנצ'רייה ועוד.  במרכז החדש יועסקו כ-90 עובדים.

man-5

מימין רולנד שאכט, צבי נטע ורומן סיט – צילום: מורג ביטון

צבי נטע, יו"ר "מכשירי תנועה ומשאיות" מציין שההחלטה להקים מרכז פעילות חדש לחב' MAN, שהינו בגודל פי-3 מהמרכז הקיים נובעת מהגדלת מערך השיווק והמכירות של חב' MAN בישראל המצריך הגדלה ושיפור של יכולות השירות. בשנה האחרונה מכרה MAN 280 אוטובוסים ו-540 משאיות בישראל".

.

לאחרונה מכרה חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" את הזיכיון של מותג הרכב הכבד MAN לחב' "דלק מוטורס" תמורת 120 מיליון ₪ וזאת לאחר 5 שנים שהמותג היה בבעלותה.

.

צבי נטע מציין: "לפני 5 שנים שרכשנו את נציגות MAN בישראל החב' מכרה 600 אוטובוסים ומשאיות מידי שנה, ותוך 5 שנים הצלחנו להגיע למכירה של 820 אוטובוסים ומשאיות בשנה".
חב' "מכשירי תנועה ומשאיות" הינה היבואנית והנציגה של מותג סוזוקי ומותג הצמיגים ברידג'סטון וכן מותגים נוספים בתחום הצמ"ה.

.

בצילום: צבי נטע יו"ר ובעלים מכשירי תנועה, רונלד שאכט סגן נשיא MAN אירופה, ורומן סיט מנהל מכירות MAN  אירופה.