כותרות אחרונות
Search

"דוטאש" – ענקית הריהוט העולמית מתורכיה פתחה חנות קונספט ראשונה בישראל.

צילום: אבי בר

 

"D o g t a s"

"דוטאש" – ענקית הריהוט העולמית מתורכיה פתחה חנות קונספט ראשונה בישראל.
החנות מציגה מגוון עצום של פריטי ריהוט ואביזרי עיצוב לחללי הבית השונים.
קולקציות פריטי הריהוט והעיצוב המוצגות בחנות הקונספט מציגות את הטרנדים המובילים בתחום לשנת 2023.

 

ארבעת השותפים, מימין: אפרים אוזסרדרס, רנה פאלה, שלמה מודיאנס הבעלים של חברת "DOGTAS" ישראל, חיים ולנסי  – צילום: אבי בר

 

"דוטאש" מותג רהיטים בינלאומי שנוסד בתורכיה בשנת 1972 ,עשה עליה לישראל הודות לקבוצת עולים חדשים מתורכיה, אנשי עסקים פעילים במישורים שונים, שקיבלו את הזיכיון להשקתו בארץ.

 

צילום: אבי בר

 

אולם תצוגה ראשון ומפואר המשתרע על 3 קומות נפתח באזור התעשיה של ראשל"צ מדובר ב – "ONE SHOP-STOP" ,חנות קונספט, המציעה מעל 3000 רהיטים מעוצבים מכורסאות ומערכות ישיבה, דרך ריהוט לפינות אוכל, ריהוט לחדרי שינה לילדים ונוער, ריהוט לחדרי שינה למבוגרים, מזרנים איכותיים בעלי תקן רפואי CE ,שידות, קונסולות ומזנונים, ארונות בגדים ואביזרי עיצוב לחלקי הבית השונים.

 

צילום: אבי בר

 

חנות הקונספט החדשה מציעה חווית עיצוב ייחודית המשתלבת היטב בכל חלל מודרני, עם נגיעה של מקוריות. הודות לעיצוב ארגונומי בשילוב הטכנולוגיות המובילות בעולם, וסגנון אתני-מודרני, היא מציעה חוויית עיצוב שטרם נראתה בישראל. החזון המוביל את "Dogtas" הוא לספק מבחר פתרונות ריהוט לבית והלבשת חלל, בעיצוב אקלקטי מיוחד במינו ובהתאם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בנוסף מציע החברה למכירה את רהיטיה באמצעות אתר הסחר הפעיל שלה.

 

ל "דוטאש" הבינלאומית מעל 800 נקודות מכירה ברחבי העולם עם נוכחות בערים מרכזיות ובהן לונדון, פריז ניו-יורק ועוד. החברה עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות מתקדמות המבטיחים לרהיטים עמידות לאורך זמן, אלגנטיות, פונקציונאליות ונוחות מרבית ובאות לידי ביטוי בסדרות השונות של פריטי הריהוט לחללי הבית השונים.

 

צילום: אבי בר

 

צוות גדול של מעצבי החברה עובד על עיצוב הרהיטים בהתאם למגמות עיצוב עכשוויות וזה כולל גם את אביזרי העיצוב המוצעים כחלק מחוויית ה'טוטאל-לוק', אותה מציעה חנות הקונספט.

 

חללי מגורים אסטטיים, פונקציונאליים ונוחים: אלה הן מילות המפתח המאפיינות את פריטי הריהוט של "דוטאש" לשנת 2023 .לצד עיצובים על-זמניים וקלאסיים מוצגות קולקציות רהיטים רבות המציגות מגמות עיצוב עכשוויות המושפעות מתהליכים שונים המתרחשים באקוסיסטם העולמי.

 

צילום: אבי בר

 

"דוטאש" מציגה בקולקציה העשירה שלה את מגמות העיצוב המובילות לשנת 2023:
קווים מקומרים, מגע של טקסטורות רכות וגם קריצות שובבות של עיצובים דרמטיים שיוצרים סביבה שמחה ומעניקים מקסימום תמיכה לצורך באינדיבידואליות. כדי ליצור מציאות טובה יותר, מתרחקים ממינימליזם על ידי הצגת מבחר אפשרויות של צבעים, מרקמים וצורות חדשניות וייחודיות לרהיטים שיתאימו לאישיותו של הלקוח. יש שימוש הולך וגדל בחומרים אורגניים לעיצוב חללי המגורים. זה הזמן להירגע, להתרווח ולהקיף את עצמנו באלמנטים המייצרים חמימות ונעימות ומעניקים צבע ועניין לחיים היומיומיים לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם משבר בריאות עולמי.

 

מגמות בולטות:

ריהוט קלאסי ועל זמני – סגנון שעומד במבחן הזמן. רהיטים בעיצוב על זמני הם רהיטים שמחזיקים מעמד לאורך שנים וממשיכים להיות רלוונטיים שנה אחר שנה, הם קלאסיים, יפים ופונקציונאליים ואחד מסימני הזיהוי שלהם הוא עיצוב איכותי ברמה הגבוהה ביותר בשילוב צורות פיסוליות ואלמנטים קלאסיים המעניקות לחלל נוכחות ענקית.

 

צילום: אבי בר

 

שימוש בחומרי גלם איכותיים ורמת עיצוב גבוהה – הם מאפיינים המרכזיים של ריהוט על זמני. הם מאפשרים לפריטים האיכותיים להחזיק מעמד לאורך שנים ולשדר אלגנטיות ויוקרתיות.

 

מאפיין נוסף של הרהוט העל זמני הוא שימוש בעץ איכותי – המשתלב עם בדים ועורות בצורות והדפסים קלאסיים. גם גוונים ניטרליים מאפיינים מגמה זו והם מתאימים לכל סוגי החללים והסגנונות. בתחום עיצוב- פנים והלבשת- חללים לגוונים הניטרליים אין תאריך תפוגה. הם ניתנים לשילוב עם יצירות אמנות ואבזרים צבעוניים ובכך לייצר קריצה שובבה ואקטואלית למראה הכללי.

 

צילום: אבי בר

 

נחמימות ונוחות בלתי מתפשרת – עיצוב חללי מגורים אסטטיים ופונקציונאליים כדי לשפר ולמקסם את איכות החיים והתקשורת בין בני הבית, בני משפחה, חברים ואורחים. בסתיו חורף 2023 בני הבית יתענגו על החוויה של לפתוח שוב את בתיהם ולחגוג את הקרבה לאהוביהם. הרהיטים תומכים ברגעים אינטימיים, הישיבה ארוכה במיוחד, מעוקלת וזורמת, עוזרת ליצור חללים נעימים לחברים ובני משפחה להירגע, לאכול ולעבוד יחד באווירה רכה ואורגנית יותר שהוכחה כמרגיעה, שלווה ומסבירת פנים. לא מתפשרים על טכנולוגיות ודרכים חדשות להפוך רהיטים לנוחים יותר, כי נוחות פירושה בריאות וכולנו התוודענו לחשיבות הבריאות אישית, הנפשית והפיזית.

 

צילום: אבי בר

 

התאמה אישית – יותר ויותר אנשים מרגישים צורך ליצור חללים אישיים וייחודיים לחיות בהם, כאלו שיבטאו את האינדיבידואליזם שלהם. הם בוחרים לעצב את חלל המגורים בהתאם להעדפותיהם וזה כולל שילוב של פריטים ממגמות שונות, בחירת פריטים ייחודיים ובלעדיים, שימוש בחומרים חדשניים, תוך דגש על הממוחזרים המתאימים לעיצוב בר-קיימא וכמובן שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

 

עיצוב שובב וייחודי – הצורך באינדיבידואליות מוביל למגמת עיצוב חדשה 'שובב וייחודי', שתלך ותתפתח בשנים הבאות ובה יצוצו דגמים ייחודיים ומפתיעים. דוגמא לעיצוב בסגנון הוא עיצוב ארט דקו המוגדר מחדש, זה שאפיין את לשנות ה-20 המשוגעות של המאה שעברה. ניתן לעצב חללים שלמים בטרנד זה הזוכה לעדכון מודרני תוך שילוב טכנולוגיות ישיבה מתקדמות או אפילו שילובה של ספת ארט דקו מודרנית עם צורה מעוקלת בסביבה מעוצבת בקווים מודרניים.

 

צילום: אבי בר

 

רהיטים בעלי קימורים: הרהיטים המקומרים והעגלגלים חודרים טיפין טיפין לחללי המגורים שלנו, שהופכים להיות יותר גמישים, פתוחים, יצירתיים וייחודיים, צורות חדשות מופיעות ומחליפות את הקווים הנקיים והישרים ישרים שהיו באופנה כל כך הרבה זמן.

 

לגעת בחומר: מגפת הקורונה ממשיכה להשפיע על מגמות עיצוב ביתיות. אנו לומדים לגלות את ערכם האמיתי של הפריטים המקיפים אותנו. אחת הדרכים לגלות זאת היא בעזרת חוש המישוש, המגע. אנו חותרים למגע שמוסיף ערך של נעימות ומקוריות לחלל הפנים.

 

צילום: אבי בר

 

צבעים:
גוונים כהים – כדי ליצור סביבה פרטית ומחבקת יותר יש לעשות שימוש בגוונים כהים יותר של אדום עמוק ואפרסק בעיצוב מערכות הישיבה.

 

פלטה ניטרלית – פלטה ניטרלית של גוונים שולטת בחדר המודרני: משחור ולבן קלאסי ועד לגוונים שונים של אפור, חום ובז'. הוספה של כחולים שלווים או בסיסיים, סגולים עמוקים ואדומים מייצרת מראה מודרני אופנתי.

 

צילום: אבי בר

 

 

צבעים התורמים לנינוחות, יציבות וביטוי עצמי: סגול הוא הגוון העיקרי בעיצוב פנים לשנת 2023 . הגוונים העמוקים יותר חושפים תתי גוונים דמיוניים ורומנטיים יחסית שמוסיפים אלגנטיות מתוחכמת ומלאת חיים לסגנון הקז'ואל.

 

ניואנסים עזים של גוונים – בהם ירוק, ירוק כחלחל, כחול עמוק, כתום ובורדו לצד ורוד, קרם, לבן ושחור .

 

אולם התצוגה של "דוטאש" ישראל ממוקם ברחוב ההגנה 26 ,א.ת ראשל"צ.
ניתן לרכוש את רהיטי המותג גם באתר הסחר של החברה בכתובת: il.co.dogtas.www://h