כותרות אחרונות
Search

הטרנד הרותח – חישוקים, צורות גאומטריות ושילובי עגילים היסטריים! באדיבות מותג התכשיטים "Pash Jewelry".

 דוגמנית – סוכנות "יולי גרופ" –  צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

הטרנד הרותח – חישוקים, צורות גאומטריות ושילובי עגילים היסטריים!

אז אחרי שחישוקים שטפו את הקיץ האחרון, בליין מגוון של גדלים וסגנונות, החורף הזה נראה שלקחנו את טרנד החישוקים עוד קצת קדימה.  הפאשניסיות גרמו לנו להבין שטרנד שילובי החישוקים על כמה חורי פירסינג באוזן הם לגמרי הדבר הבא!

 

אחת ההזדמנויות הכי טובות להרים את ההופעה היא לשדרג בעגילים שיכניסו מלא חיים וסטייל. עגילים תלויים נופלים, עגילים ארוכים, עגילים עם אבנים, עגילים מיוחדים –  תתכונני להתאהב בקולקציה של מותג התכשיטים בעיצוב אישי "Pash Jewelry".

 

העיצוב הייחודי של "PASH" שם דגש על אלגנטיות על זמנית עם פרשנות מחודשת לבוהו וטוויסטים מודרניים. "PASH" אוהבת לשחק בעיצובים שלה עם עגילים בכמה חורים באוזן, שמשלימים יחד סט של צורות שונות אבל משלימות.

 

המעצבת יובל (28), דור שני ליצרני תכשיטים, מספרת שמאז שהיא זוכרת את עצמה, אהבה לשחק עם כמה שילובים של עגילים באוזן אחת, ותמיד חיפשה את המראה הנקי עם טוויסט של צורות גאומטריות מיוחדות. ה"קראש" האמיתי שלה הוא עגילי חישוק קטנים עם שרשראות ארוכות מחוברות שיוצרים לוק גלאם מיוחד.

 

 דוגמנית – סוכנות "יולי גרופ" –  צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

רוצה לייצר נוכחות אמיתית ואמירה, באמצעות עגילים? זה לא מורכב!  הנה כמה טיפים של "PASH Jewelry" איך לייצר לוק חישוקים גיאומטריים מיוחד ובלתי נשכח!

 

*  נשחק על כמה חורים – כשבכל חור נכניס חישוק בגודל אחר, אשר יצרו יחד טוטאל לוק המשחק עם גבהים משתנים באוזן.

* למי שמעוניינת להיות נועזת יותר – שימו שתי זוגות עגילים (מאותו הדגם) אחד על יד השני באותה האוזן, ליצירת נוכחות כפולה.

* שברו את הלוק עם עגילי שרשרת – חישוק שאליו מחוברת שרשרת ארוכה. עגילים אלו יתפסו וירימו מיד כל הופעה. לידם ענדי עגילים עדינים כדי לתת נפח גדול יותר ללוק.

* אם שמתן עגיל סטייטמנט גדול – תנו לו להיות. אל תעמיסו עליו עוד עגילים (כן, גם לא עגילים קטנים)

* אל תתפשרי על נוחות ואיכות – רכשי עגילים מכסף 925 טהור בציפוי זהב 14 ו – 18 קראט קלים ונעימים. חומרים לא איכותיים כגון ניקל ואחרים עשויים לעורר אי נוחות, גירויים, אלרגיות ועוד. בכל מקרה, PASH נותנים אחראיות לשנה על כל מוצר שנרכש באתר.

 

 דוגמנית – סוכנות "יולי גרופ" –  צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

גם את רוצה לשלב בשיא הסטייל? בואי להתאהב בקולקציה של PASH

 

אבל אל תשכחי, האיכות לא פחות חשובה!

הקפידי לשים לב לחומרים. כסף 925 טהור וזהב הם כמובן החומרים האיכותיים ביותר. לא מעט יצרני תכשיטים גדולים וקטנים עושים שימוש בחומרים לא איכותיים כגון נחושת וציפוי זהב באיכות נמוכה. כל אלו יכולים לגרום לאי-נוחות, גירויים, אלרגיות ועוד תופעות לא נוחות לצד חיי מדף קצרים במיוחד.

 

אתר: PASH Jewelry" : www.pash-jewelry.com"