כותרות אחרונות
Search

"יקיר הפרפרים" – צורי דבוש יו"ר "קליל" קיבל את אות יקיר "אגודת חובבי הפרפרים" בישראל.

מימין: צורי דבוש יו"ר קליל, דובי בנימיני. יו"ר אגודת הפרפרים, פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל" – צילום: מורג ביטן 

 

"יקיר הפרפרים".!

צורי דבוש יו"ר "קליל" קיבל את אות יקיר "אגודת חובבי הפרפרים" בישראל.

 

אגודת חובבי הפרפרים בישראל בחרה בצורי דבוש כיקיר האגודה על הקמת "פארק הפרפרים" בסמוך למפעל "קליל" בכרמיאל על שטח של 15 דונם בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪.

 

פארק הפרפרים במתחם "קליל" – צילום: אבי בר

 

בשנה אחרונה הגיעו לפארק הפרפרים כ-46 זנים של פרפרים והפארק הפך להגשמת חזון של החברה עם מחויבות לא רק לשמור על הטבע אלא גם להחזיר לטבע!

 

 

"אגודת חובבי הפרפרים" בישראל בחרה לערוך את הכנס השנתי של האגודה בפארק הפרפרים שהוקם לפני כשנה בצמוד למפעל "קליל" בכרמיאל.

 

מנטרי פרפרים מקצועיים ב"אגודת הפרפרים "בישראל בפארק הפרפרים במפעל קליל בכרמיאל. במרכז התמונה צורי דבוש יו"ר "קליל", ופרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל" – צילום: מורג ביטן

 

לפארק הגיעו כ-180 מנטרי פרפרים מקצועיים בראשותו של יו"ר האגודה דובי בנימיני.

 

לאחר סיור בפארק התארחו חברי האגודה בכרמיאל נפגשו עם ראש העיר מר משה קונינסקי שבירך אותם על העשייה והתגאה בפרויקט "פארק הפרפרים" במפעל קליל ולבסוף העניקו חברי האגודה לצורי דבוש את אות יקיר "אגודת הפרפרים" לשנת 2022.

 

"פארק הפרפרים" שהוקם במתחם מפעל "קליל" בכרמיאל והמשתרע על פני שטח של כ- 15 דונם, כולל ביוטופים טבעיים, חורש פתוח, שיחים וצמחים רב-שנתיים וחד-שנתיים, רחבות של פרחי בר וצמחי תבלין, המותאמים לצרכי הפרפרים באזור.

 

מימין: צורי דבוש יו"ר קליל, דובי בנימיני. יו"ר אגודת הפרפרים, פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל" – צילום: מורג ביטן 

 

בהקמתו של "פארק הפרפרים, השקיע החברה כ-3 מיליון ₪.

 

צורי דבוש יו"ר "קליל": "לאחר כשנה מסיום הקמת הפארק הגיעו ביוזמתם לפארק כ-46 זני פרפרים מתוך 62 זנים שקיימים באזור. והפארק הפך להגשמת חזון של החברה עם מחויבות לא רק לשמור על הטבע אלא גם להחזיר לטבע !".