כותרות אחרונות
Search

"דומינו'ס פיצה" החליטה להגזים עם הטרנדים בעולם הקינוחים ומשיקה שני קינוחים חדשים!

 

 

"דומינו'ס פיצה" החליטה להגזים עם הטרנדים בעולם הקינוחים ומשיקה שני קינוחים חדשים!

* "מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" 

* "אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח"

 

"מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" – בדומה למוגזמת שוקולד שנחלה הצלחה מסחררת, מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן מציעה פיצת קינוח בגודל אישית עם רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק . הכל מגיע חם מתוק ומוגזם להפליא.

 

צילום: דן פרץ – סטיילינג: נורית קריב

 

"אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח" כשמם כן הם, ביסים מתוקים לצד דיפ בייגלה מלוח שיאזן את כל הטעים הזה.

 

צילום: דן פרץ – סטיילינג: נורית קריב

 

הקינוחים זמינים בכל סניפי רשת דומינו'ס פיצה  במהדורה מוגבלת.

 

מי אמר אני ולא קיבל ? "דומינו'ס פיצה" מתחברת לשני הטרנדים הכי לוהטים בתחום האוכל ומשיקה שני קינוחים טעימים ומפנקים לחופשת הקיץ במהדורה מוגבלת: הראשון מציג טוויסט עדכני ללהיט "המוגזמת שוקולד" עם "מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" – פיצת קינוח בגודל אישית עם נגיעות חמאה, רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק מעל. חם, פריך עם טעם גן עדן.. הקינוח השני שמשיקה דומינו'ס מציע גיוון טעמים מלוח מתוק, של אצבעות מתוקות עם נגיעות חמאה ואבקת סוכר לצד דיפ בייגלה מלוח שאי אפשר להפסיק לאכול ממנו

 

הקינוחים מוצעים החל מהראשון לאוגוסט בכל חנויות הרשת,

 

קינוח מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן ימכר ב 33.90 ₪ מחיר לצרכן ויהיה ניתן לרכוש אותו גם במבצע של פיצה משפחתית + מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן ב 95 ₪ בלבד (לא כולל דמי משלוח).

 

קינוח אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח ימכר ב 21.90 ₪ מחיר לצרכן ויהיה ניתן לרכוש אותו גם במבצע של פיצה משפחתית + שני נלווים/קינוחים ב- 88 ₪ בלבד (לא כולל דמי משלוח) – ולבחור אותו כאחד משני הנלווים/קינוחים.