כותרות אחרונות
Search

"דומינו'ס פיצה" ממנפת את הצלחת ה"צ'יזי קראסט" עם להיט חדש צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו !

 

 

"דומינו'ס פיצה" ממנפת את הצלחת ה"צ'יזי קראסט" עם להיט חדש !

צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו – "פיצה שאוכלים מהסוף להתחלה"

 

  • דומינו'ס פיצה משיקה פיצה חדשה בסדרת הצ'יזי קראסט בטעם מוצרלה פסטו המצטרפת לצ'יזי קראסט מוצרלה שהושקה בהצלחה בקיץ שעבר.

 

  • משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה ופסטו – 100% גבינת מוצרלה בשילוב הבצק הטרי של דומינו'ס שנפתח במקום, רוטב עגבניות משובח ושוליים מלאים בגבינת מוצרלה ופסטו איכותיים.

 

  • לרגל ההשקה דומינוס פיצה יוצאת במבצע מיוחד של משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו ב-59.90 ₪ באיסוף מהסניף בלבד.

 

  • חובבי המשלוחים יהנו ממבצע של משפחתית צ'יזי קראסט + משפחתית קלאסית ב- 59.90 ₪ כל אחת.

 

צילום: דומינו'ס פיצה

 

החופש עוד לא נגמר, אבל החורף כבר מעבר לפינה ואיתו גם הרצון למשהו חמים וטעים. לאחר שהפתיעה את לקוחותיה עם מגוון פיצות בטעמים ייחודיים כמו פיצת הכוסמין, פיצת ניו-יורק ופיצת "מוגזמת שוקולד", כעת דומינו'ס פיצה מרחיבה את סדרת הטעמים של פיצות הלהיט הצ'יזי קראסט!

 

לאחר שהשיקה בהצלחה את פיצת הצ'יזי קראסט בקיץ שעבר, דומינו'ס פיצה משיקה פיצה חדשה בסדרת הצ'יזי קראסט בטעם איטלקי חדש – מוצרלה פסטו! פיצות משפחתיות עם שוליים מלאים בגבינת מוצרלה ופסטו איכותי.

 

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק בדומינו'ס פיצה: "לאור ההצלחה של סדרת הצ'יזי קראסט, החלטנו להרחיב את מנעד הטעמים ואנו גאים להשיק את צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו. פיצה משפחתית בניחוח איטלקי המציעה מילויי קצה בסוף הפיצה שנועדו לתת טוויסט לטעם המקורי ובכך לספק ריענון ושוני לפיצות האהובות על הלקוחות".   

 

פיצות הקראסט כבר משווקות בכל בסניפי הרשת, כשלרגל ההשקה תציע דומינו'ס פיצה הטבה מיוחדת: משפחתית צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו ב-59.90 ₪ באיסוף מהסניף בלבד.