כותרות אחרונות
Search

דיינבוק: "שימור עובדים מחייב גם לצייד אותם בטכנולוגיה שתהלום את העבודה בעידן ההיברידי".

התמונה מאושרת לשימוש – צילום: "דיינבוק"

 

דיינבוק: "שימור עובדים מחייב גם לצייד אותם  בטכנולוגיה שתהלום את העבודה בעידן ההיברידי".

טכנולוגיה צריכה לטפח יעילות, יצירתיות ושיתוף פעולה כשמדובר בעובדים. במיטבה, היא אמורה לעזור לצוותים ליצור ולפעול לפי רעיונות נהדרים שמניעים את העסק קדימה. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי העצמת עובדים מרוחקים עם מכשירים ניידים טובים יותר.

 

ניב יוסיפון, סמנכ"ל הסחר ומנהל הפעילות של חברת מפעיל, נציגת "DYNABOOK" בישראל: "המלחמה על הטאלנטים נמשכת בכל המגזרים בהתאם למעבר למודל ההיברידי. עובדים מיומנים עתידיים בוחנים מחדש את סדרי העדיפויות שלהם. הטכנולוגיה היא המוקד והמרכז של הדיון על שימור עובדים. זה לא רק עניין של ׳לספק להם את הציוד שמקל על העבודה׳, אלא להעצים אותם עם החומרה הייעודית שתאפשר להם לעבוד בצורה גמישה, חלקה תוך שיתוף פעולה עם עמיתים ללא טרחה".

 

מוסיף ניב יוסיפון: "עם עבודה היברידית כחלק מחייהם של רובנו, עסקים רבים כבר הגדילו את המיקוד שלהם באופטימיזציה של גישת עבודה מכל מקום. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לעשות זאת היא על ידי העצמת עובדים מרוחקים עם מכשירים ניידים טובים יותר – ואחריהן תוכנה טובה יותר. חשוב לציין, אין לראות בטכנולוגיה כ׳תחבושת׳ לטווח קצר, מכיוון שרוב החברות צופים שרוב העובדים שלהן יהיו היברידיים בשלב מסוים בעתיד. גם העובדים עצמם צריכים להיות מרוצים מהטכנולוגיה כדרך לשפר את החוויה והסיפוק שלהם במקום העבודה״.

 

 

התמונה מאושרת לשימוש – צילום: "דיינבוק"

 

 

לדברי ניב יוסיפון: הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מכשירים המותאמים או יכולים להיות מותאמים לדרישות ומשימות שונות. אין טכנולוגיה מתאימה לכל עובד, אבל דברים כמו גיוון ממשקים, אפשרויות הרחבה וקישוריות מצוינת יכולים לעשות את כל ההבדל. למשל, כונן המאפשר החלפת נתונים קלה גם בתנועה, או מתאמים להרחבת הקישוריות בחדרי ישיבות. עבור עובדים העובדים מהבית, מעמדים למחשבים ניידים יכולים לשפר את הארגונומיה, ועכברים ומקלדות אלחוטיים יכולים גם להגביר את נוחות התפעול.

 

לדברי יוסיפון: לא רק שפתרונות אלה ישפרו את חווית העובדים באופן כללי, אלא שהם גם יכולים לעזור לעסקים להישאר תחרותיים. על ידי שיפור היעילות והפרודוקטיביות עם הכלים הנכונים, העובדים יכולים להשלים את המשימות שלהם במהירות וביעילות, כמו גם לשפר את התקשורת הפנימית ולהישאר מאורגנים כשהם מנהלים משימות מרובות בו-זמנית.