כותרות אחרונות
Search

חברת "Phonak" משיקה בישראל את "Activevent" רמקול חכם ראשון מסוגו למכשירי שמיעה.

רמקול חכם – צילום: "Phonak"

 

חברת "Phonak" משיקה בישראל את "Activevent" רמקול חכם ראשון מסוגו למכשירי שמיעה.

רשת שטיינר מכשירי שמיעה מבית סונובה ישראל מציגה פטנט חדשני של חברת Phonak המעניק את פתרון השמיעה המתקדם ביותר שקיים כיום.

 

הרמקול (רסיבר) משנה אוטומטית את מצב העבודה שלו בהתאם לסביבה רועשת או שקטה, וכך מאפשר הבנת דיבור טובה יותר במקומות רועשים ועוד…

 

"Phonak ActiveVent" – הרמקול החכם מסדרת מכשירי השמיעה המהפכנים Phonak Audeo Paradise  משנה את מצב העבודה שלו באופן אוטומטי ודינמי בהתאם לסביבה בה הוא נמצא.

 

בתוך הרמקול (רסיבר) מצויה דיסקית קטנה שמשנה את מיקומה באופן אוטומטי בהתאם לניתוח מאפייני הסביבה הנעשה על ידי המכשיר תוך שימוש בתובנות הנגזרות מאינטליגנציה מלאכותית.

 

רמקול חכם – צילום: "Phonak"

 

במצבים שקטים פתח האוורור של הרמקול נמצא במצב פתוח, מה שמאפשר שמיעה טבעית ונעימה של הסביבה והקול העצמי, תחושת צליל טבעית בקול העצמי במגוון סביבות והבנה טובה יותר של מיקום מקור צלילים במרחב בו שוהים.

 

במצבים רועשים ובזמן הזרמת בלוטות' – פתח האוורור נמצא במצב סגור, מה שמאפשר הנחתה אופטימאלית של רעשי הסביבה והבנת דיבור מיטבית. השינויים בפתח האוורור מתרחשים באופן אוטומטי, על ידי מערכת ההפעלה המתקדמת Phonak AutoSense OS 4.0.

 

השילוב בין רמקול Phonak ActiveVent למכשירי שמיעה מסדרת Phonak Audeo Paradise מבטיח הבנת דיבור טובה יותר במקומות רועשים, תחושת צליל טבעית בקול העצמי במגוון סביבות והבנה טובה יותר של מיקום מקור צלילים במרחב בו שוהים.

 

המוצר משווק בארץ בלעדית על ידי חברת "שטיינר מכשירי שמיעה" מבית "סונובה" ישראל.

 

אריק שטיינר, מנכ"ל "שטיינר מכשירי שמיעה" מבית "סונובה" ישראל: "מדובר בפריצת דרך טכנולוגית המבססת את מעמדה של Phonak כמובילה בתחום החדשנות בעולם מכשירי השמיעה".

 

על מנת לבדוק את מידה ההתאמה לרמקול ActiveVent יש לפנות לקלינאי תקשורת.